Een beetje een vreemd verhaal dit. Ik heb een woning met een uitbouw. Deze is geplaatst door de eigenaar, twee eigenaren geleden. Ik kan alleen niks vinden over de uitbouw, ook niet bij de gemeente. Via internet kom ik een algemene publicatie tegen van de verlening een bouwvergunning voor dit adres uit 2007. Dit moet haast wel de uitbouw zijn. Gemeente gebeld maar die kunnen het dossier van deze vergunning “niet meer vinden”.
Probleem is nu dus dat ik niet weet hoe deze uitbouw gebouwd is, anders dan dat hij blijkbaar wel getoetst is aan het bouwbesluit uit die tijd. De vraag is dan ook: waar kan ik in dat kader kwa bijvoorbeeld isolatie van uit gaan? Muur, dak en vloer?
Het huis heeft overal hr++ glas, behalve dus in de openslaande deuren van de uitbouw. Vandaar dat ik een beetje ben gaan twijfelen over de bouwkundige aspecten van de uitbouw.
Probleem is nu dus dat ik niet weet hoe deze uitbouw gebouwd is, anders dan dat hij blijkbaar wel getoetst is aan het bouwbesluit uit die tijd. De vraag is dan ook: waar kan ik in dat kader kwa bijvoorbeeld isolatie van uit gaan? Muur, dak en vloer?
Het huis heeft overal hr++ glas, behalve dus in de openslaande deuren van de uitbouw. Vandaar dat ik een beetje ben gaan twijfelen over de bouwkundige aspecten van de uitbouw.