Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

een nieuwe desktop waar ik vooral tv mee kijk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• dthomas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-01-2024
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het gebruikelijke internet en boekhoud programmas, geen hele spannende dingen, maar ik wil wel vloeiend tv kunnen kijken, zoals de F1

Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 750 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik moet de streaming uitzendingen van F1pro ook vloeiend zien
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier maakt niks uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
doordat de computer op de zaak staat, staat hij niet in ideale omstandigheden. Het is er wat stoffiger eb=n vooral warmer dan de gewone huiskamers

Ga je overklokken?
nee

Wat verwacht je van ons?[i]
Hoewel ik veel lees over specificaties die vooral over het gaming gaan, weet ik niet of ik voor het streamen van live snelle beelden op tv op dezelfde zaken moet letten. dus ik zoek vooral kant en klare systemen, waarbij ik probleemloos tv kijk op mijn desktop :)

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:33
Welke TV heb je?

Aangezien je geen randapparatuur zegt te hebben moet er ook een tobo, muis en monitor bij?

[ Voor 7% gewijzigd door Uszka op 22-11-2022 12:33 ]

• dthomas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-01-2024
nee, monitor, muis en alles erbij is er, gaat mij puur om de desktop. De monitor is een al eentje die wat meegaat, maar ik heb er met mijn helaas overleden computer prima F1 op kunnen kijken. Gaat mij vooral om de specificaties voor de desktop zodat ik goed tv kan streamen