Kan ik de slave connector op een ide kabel verwijderen? Ik heb ze namelijk geround, maar die tweede loze connector zit toch behoorlijk in de weg...
Verwijderd
wel ff afplakken met elektrische tape achtraf (de kleine uiteindes die openblijven)Op woensdag 29 augustus 2001 15:09 schreef Bagger het volgende:
Yep, gewoon de schaar erin zetten.
Maar werkt dit dan ook met een gerounde kabel. Zitten er dan op de plaats waar die connector zat geen gaatjes ofzo. die mogen elkaar natuurlijk niet aanraken...
Verwijderd
je kan die gewoon afknippen of zoals ik deed afsnijden met een scherp mesje
ik heb dat probleem ook gehad met mijn gerounde kabels en heb mijn kabel verkl**t omdat ik ook nog eens de connecter heb proberen te verzetten(minder aan te raden dus)
maar inkorten werkte perfect
ik heb dat probleem ook gehad met mijn gerounde kabels en heb mijn kabel verkl**t omdat ik ook nog eens de connecter heb proberen te verzetten(minder aan te raden dus)
maar inkorten werkte perfect
als je een tussenconnector bedoelt wordt het misschien wat lastiger
Hier heb je vast wel wat aan
linkje
linkje
je kunt toch de laatste eraf knippen
dan word die andere toch master , correct me if i'm wrong
dan word die andere toch master , correct me if i'm wrong
Volgens mij kun je een van beide connectoren er zo af halen, dan moet je alleen ff met het jumpertje hhet apparaat op master of slave zetten ('k weet namelijk niet wat er gebeurt als je 'm op cable select zet). Het uitstekende stuk draad kun je er netjes van af snijden.
Pagina: 1