Beste Tweakers,
Als hobby ben ik een klein projectje gestart en probeer een kleine handzame computer te maken van goedkope onderdelen. Het doel is om dit te te realiseren door spullen te ruilen met mensen. Of mijn huidige oude computer onderdelen te verkopen en met dat geld tweedehands spullen te kopen. Uiteindelijk maak ik ook een behuizing voor het geheel. Puur omdat ik het leuk vind om hier wat mee te knutselen en het zo goedkoop mogelijk te doen.
Inmiddels heb ik de volgende setup:
- Een fujitsu Q920
- Een MSI GTX 760 Hawk
- 16GB RAM ddr3
- EXP GDC
- 750W voeding coolermaster
- 1GB sshd
- Intel Core i5-4570T
- Scherm eventueel van een laptop met een controller
Ik heb het geheel al werkend gekregen maar vind de voeding en videokaart te veel stroom vreten.
De kaart heeft 500W nodig en ben dus op zoek naar een vervangende kaart.
:strip_exif()/f/image/iXTIaKiY3bjKpcQA9edgf1d1.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn vraag aan jullie:
Wat zou een goede ruil mogelijkheid zijn of een geschikte kaart, die maximaal 200W verbruikt?
Alvast bedankt voor het lezen,
Groet,
Daan
Als hobby ben ik een klein projectje gestart en probeer een kleine handzame computer te maken van goedkope onderdelen. Het doel is om dit te te realiseren door spullen te ruilen met mensen. Of mijn huidige oude computer onderdelen te verkopen en met dat geld tweedehands spullen te kopen. Uiteindelijk maak ik ook een behuizing voor het geheel. Puur omdat ik het leuk vind om hier wat mee te knutselen en het zo goedkoop mogelijk te doen.
Inmiddels heb ik de volgende setup:
- Een fujitsu Q920
- Een MSI GTX 760 Hawk
- 16GB RAM ddr3
- EXP GDC
- 750W voeding coolermaster
- 1GB sshd
- Intel Core i5-4570T
- Scherm eventueel van een laptop met een controller
Ik heb het geheel al werkend gekregen maar vind de voeding en videokaart te veel stroom vreten.
De kaart heeft 500W nodig en ben dus op zoek naar een vervangende kaart.
:strip_exif()/f/image/iXTIaKiY3bjKpcQA9edgf1d1.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn vraag aan jullie:
Wat zou een goede ruil mogelijkheid zijn of een geschikte kaart, die maximaal 200W verbruikt?
Alvast bedankt voor het lezen,
Groet,
Daan