Kleine scheur Hardstenen dorpel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:35
Beste Tweakers,

Afgelopen zomer ben ik in de tuin aan de slag geweest om mantelbuizen aan te leggen in de tuin.
Tijdens het er uit halen van een paar tuintegels vlak naast de dorpel heb ik er een koevoet onder gezet waardoor er een scheur is onstaan vermoed ik. ( ik weet het ontzettend stom)
Nu vraag ik me toch af of dit verder schadelijk is. Ben toch wel bang dat mocht het nu echt hard gaan vriezen de scheur groter wordt. Alleen om nu de hele dorpel te vervangen is ook weer zo iets.

Ik hoor graag jullie ideeën er over.

Beste antwoord (via D0m1nat0r11 op 22-11-2022 09:49)

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:58

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Dat zal wel meevallen. Zeker als je de scheur dichtsmeert met een vuller/epoxy. En als ie toch zou barsten, kun je de dorpel altijd nog vervangen :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J9mfr1j4KKUzLYwIA59Xqg4kSL8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E4NZL4U8oWsSKTAYL0pgaf9n.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w-G3U1cSkMVAsPJgdTsID54wBGM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H05vtladeuEbUFvV20yBRoKw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:58

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Dat zal wel meevallen. Zeker als je de scheur dichtsmeert met een vuller/epoxy. En als ie toch zou barsten, kun je de dorpel altijd nog vervangen :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
Thijsmans schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 07:03:
Dankjewel voor je antwoord, zodra het ook maar een beetje zonnig en droog is pak ik het aan.