Hoi allen,
Graag wil ik jullie vragen om mee te kijken/helpen wat betreft en nieuwe gaming pc. Ik heb vorige jaar al en systeem gebouwd en denk hier een aantal componenten over te nemen, bv de voeding die recent is aangeschaft. Qua geheugen weet ik het nog niet zo, wellicht dat DDR5 betere keuze is? Verder ben ik helemaal niet thuis in mobo`s en hierin graag jullie advies!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen 1440p
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 euro max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
RX 7900XTX
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nvt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben eigenlijk opzoek naar een zo`n stil mogelijke systeem. Ik weet dat de Fractal kast erg goed scoort maar wellicht dat een bequite kast nog stiller is? Tips?
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie opmerkingen/advies wat betreft lijst hieronder
Graag wil ik jullie vragen om mee te kijken/helpen wat betreft en nieuwe gaming pc. Ik heb vorige jaar al en systeem gebouwd en denk hier een aantal componenten over te nemen, bv de voeding die recent is aangeschaft. Qua geheugen weet ik het nog niet zo, wellicht dat DDR5 betere keuze is? Verder ben ik helemaal niet thuis in mobo`s en hierin graag jullie advies!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen 1440p
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 euro max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
RX 7900XTX
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nvt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben eigenlijk opzoek naar een zo`n stil mogelijke systeem. Ik weet dat de Fractal kast erg goed scoort maar wellicht dat een bequite kast nog stiller is? Tips?
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie opmerkingen/advies wat betreft lijst hieronder
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X3D Boxed | € 369,- | € 369,- |
1 | Moederborden | ASRock B650 Pro RS | € 229,90 | € 229,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Torrent Black Solid | € 200,73 | € 200,73 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 34 eSports DUO (Zwart / Wit) | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 106,75 | € 106,75 |
1 | Voedingen | Corsair Enthusiast TX850M | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | WD Blue SN570 2TB | € 138,99 | € 138,99 |
Totaal | € 1.095,27 |