Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rogervdh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:14

rogervdh

Gasloos sinds 11-2024

Topicstarter
Ik heb twee PV-groepen, waarvan een 3-fase (Enphase systeem) en een 1-fase (Solaredge systeem). Nu zou ik graag een 3-fase Homewizard kWh meter tussen de hoofdschakelaar en de twee alamats van de PV-groepen zetten. Is dat technisch mogelijk en toegestaan? Ik wil op die manier één compleet beeld krijgen van beide PV-installaties samen en in de toekomst daar ook slim mee kunnen schakelen. Uiteraard zal op één fase een veel hogere opbrengst zitten, waarwege dat 1-fase Solaredge systeem. Twee kWh meters kan natuurlijk ook, maar geniet (los wat technisch wel/niet kan/mag) niet de voorkeur.

12340Wp 🌞 - Daikin Altherma 3 8kW 🔥- Atlantic Calypso VM 150L💧- Tesla M3 LR 2019 🚗 - Peblar Home ⛽

• busscherski
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:05
Ik heb het wel eens iemand zien doen.

De experts zitten in Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 1

7,945 kWp, Atlantic Explorer 3 270 coil, 5 kW Panasonic monobloc H serie, Tesla Model Y RWD (2024)

• klump4u
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

klump4u

Full electric in Zuid-Limburg

Ik heb een 3-fase kWh dinrail meter in mijn meterkast ziiten en daar zijn drie 1-fase aardlekschakelaars en een 3-fase aardlekschakelaar op aangesloten.

18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 2400AC 11,5kWh🔋,Hyundai Kona 64kWh 🚗, Peblar Home ⛽