Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacoB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 14:29
Hi allen,

Ik zoek een?
Ik ben met alle black friday deals aan het kijken naar een nieuw tablet. De tablet moet (met behulp van bijvoorbeeld een hoes) in landscape kunnen staan, een goed scherm hebben voor DnD/Muziek tabs/de krant/soms wat series en bijvoorkeur ook een goede accuduur hebben.

Wat is je budget?
200 tot 300 euro, inclusief accessoires. Een hoes waarmee de tablet rechtop kan staan (in landscape modus) is een must. Al het andere is optioneel. Mocht er voor 50 euro meer een véél betere tablet bestaan, hoor ik dat ook graag.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De tablet wordt gebruikt voor:
  1. Tabs voor gitaar/banjo te zien via Ultimate Guitar of pdf's
  2. DnD sessies via DnD Beyond app (of in browser)
  3. De krant lezen
  4. Héél sporadisch Netflix, YouTube en Prime video kijken
  5. TouchPortal zou ook wel leuk zijn
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie zelf eigenlijk 2 opties op dit moment:
  1. Lenovo Tab M10 plus (3e generatie)
  2. Lenovo Tab P11
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb zelf nu de M10 plus en P11 gevonden, maar ik twijfel of dit de beste tablets zijn van het moment. Ik kijk graag ook vooruit naar levensduur (hoe lang er updates komen). Nadat er geen updates meer komen, wil ik waar mogelijk ook een custom rom installeren om de levensduur wat te kunnen verlengen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TacoB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 14:29
Zeker :) Het nadeel van die BBG is alleen dat er getest is met tablets die zijn toegestuurd. De Tab P11 valt daar helaas buiten. Ze hebben wel de P11 plus en Pro getest, maar daar wordt niet echt over gesproken helaas terwijl ik nu wel zie dat die ook binnen het budget vallen.

• nuffy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:11
kijk ook eens naar de S6lite 2022 .

Samsung heeft gewoon langer en beter updatebeleid , dan kan een bepaalde lenovo betere specs hebben maar heb je na 1 a 2 jaar geen updates meer.

• nuffy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:11
S6lite 2022

[ Voor 85% gewijzigd door nuffy op 24-11-2022 19:21 ]