HI all,
Na het lezen van een hoop topics over de vloerverwarming kom ik er zelf nog niet uit. Het vinden van een installateur bied ook nog weinig hoop. Ik hoop dat ik er met de kracht van Tweakers zelf uit ga komen.
Probleem in kwestie is dus dat de vloer niet warm wordt, wat ik tot dusver heb gecontroleerd.
Aanvoer, deze wordt heet.
Retour, blijft koud
Pomp, deze hoor ik draaien, voor zover ik weet kan ik dit niet visueel bevestigen. Tevens al op de ontluchtstand laten draaien en de snelheid aangepast.
Thermostaatkranen heb ik los gehad, en de pinnen hierachter bewegen vrij. In foto 1 heb ik de retour nog los liggen.
Thermometer op de verdeler blijft op 20 graden staan.
Ontluchtkranen open gehad, en hier komt direct water uit.
/f/image/pOz19m2NXwlyBO9Yt6bwwRl8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tbwXAARzk6Xn9UbgYNJ1jOOa.png?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt!
Na het lezen van een hoop topics over de vloerverwarming kom ik er zelf nog niet uit. Het vinden van een installateur bied ook nog weinig hoop. Ik hoop dat ik er met de kracht van Tweakers zelf uit ga komen.
Probleem in kwestie is dus dat de vloer niet warm wordt, wat ik tot dusver heb gecontroleerd.
Aanvoer, deze wordt heet.
Retour, blijft koud
Pomp, deze hoor ik draaien, voor zover ik weet kan ik dit niet visueel bevestigen. Tevens al op de ontluchtstand laten draaien en de snelheid aangepast.
Thermostaatkranen heb ik los gehad, en de pinnen hierachter bewegen vrij. In foto 1 heb ik de retour nog los liggen.
Thermometer op de verdeler blijft op 20 graden staan.
Ontluchtkranen open gehad, en hier komt direct water uit.
/f/image/pOz19m2NXwlyBO9Yt6bwwRl8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tbwXAARzk6Xn9UbgYNJ1jOOa.png?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt!