Ik kwam er enkele dagen geleden achter dat ik geen mobiele data meer had op mijn dual-sim Samsung Galaxy A52 5G. Ik heb twee SIMs, één van Youfone(KPN) en één Vodafone. Een precieze datum heb ik niet.
Eerst geprobeerd de data over te zetten naar de andere provider, dat leek iets te helpen maar de verbinding was onwerkbaar traag. Vervolgens heb ik er 1 simkaartje uitgehaald. Tot mijn verbazing had ik toen wel data. Na wat verder testen bleek ik gewoon mobiele data te hebben op beide SIM kaarten in ieder slot. Alleen als ik beide SIMs er gelijktijdig insteek dan heb ik geen mobiele data meer bij Youfone en zeer traag bij Vodafone.
Mogelijk oorzaken:
- 1 of beide SIMs zijn kapot (individueel doen ze het wel goed)
- Update vanuit Google die iets kapot gemaakt heeft
- Update van Samsung die iets kapot gemaakt heeft (Onwaarschijnlijk sinds de laatst update van 22 okt is)
Wat zou hier aan de hand zijn? Heeft iemand dit ook, of al eerder meegemaakt?
Eerst geprobeerd de data over te zetten naar de andere provider, dat leek iets te helpen maar de verbinding was onwerkbaar traag. Vervolgens heb ik er 1 simkaartje uitgehaald. Tot mijn verbazing had ik toen wel data. Na wat verder testen bleek ik gewoon mobiele data te hebben op beide SIM kaarten in ieder slot. Alleen als ik beide SIMs er gelijktijdig insteek dan heb ik geen mobiele data meer bij Youfone en zeer traag bij Vodafone.
Mogelijk oorzaken:
- 1 of beide SIMs zijn kapot (individueel doen ze het wel goed)
- Update vanuit Google die iets kapot gemaakt heeft
- Update van Samsung die iets kapot gemaakt heeft (Onwaarschijnlijk sinds de laatst update van 22 okt is)
Wat zou hier aan de hand zijn? Heeft iemand dit ook, of al eerder meegemaakt?
A life lived in fear is a life half lived