PC-winkel Noord-West-Vlaanderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4_Bruges
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 15-10-2024
Hallo

(Nog) geen specifieke specs in gedachten maar na 8 jaar ben ik van plan een nieuwe game PC aan te schaffen (budget 2500€).

Zelf doe ik geen builds dus ik zoek een PC-winkel die me kan helpen met raad (voor gaming) en een goeie dienst na verkoop in regio Brugge of Noord-West-Vlaanderen. Ik wil prijsgewijs niet het onderste uit de kan halen, ik weet dat zelfstandige winkels niet kunnen concurreren met de grote online verdelers.

Wie heeft goede ervaringen met welke winkel?

Vorige thead die ik had gestart, werd gesloten omdat niet duidelijk was wat mijn eigen inzet was. Beetje raar bij vraag over aanbevelingen voor winkels maar soit:
Ik had goede ervaringen met Framo in Brugge, maar dat is meer dan 20 jaar geleden. In Oostkamp heb je Jerovan, maar ik heb de indruk dat die niet game-gericht is. Lucky's PC (Brugge) werd me al aangeraden maar opnieuw niet door gamers ... Op tweakers heb je volgens mij mensen met de capaciteiten om me een goede aanbeveling te geven.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hier nul ervaring met PC-winkels in België, alleen een algemene tip: wellicht geeft de https://tweakers.net/shopreview/?PwPlaatsnaam=antwerpen goede tips. En dan herhalen voor andere steden.

Althans als het niet de bedoeling is zelf een concept-build samen te stellen. In dat laatste geval is iets als Voorbeeldtopic Desktop koopadvies een voorbeeld.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:00

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar SF omdat dit verder geen technische vraag is.
Vorige thead die ik had gestart, werd gesloten omdat niet duidelijk was wat mijn eigen inzet was. Beetje raar bij vraag over aanbevelingen voor winkels maar soit
We willen voorkomen dat mensen zaken gaan noemen die je zelf al hebt uitgezocht en dat we geen Google vragen voorbij komen die je niet zelf even snel had kunnen uitzoeken. Niets meer niets minder :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

br00ky schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:47:
Schopje naar SF omdat dit verder geen technische vraag is.

[...]

We willen voorkomen dat mensen zaken gaan noemen die je zelf al hebt uitgezocht en dat we geen Google vragen voorbij komen die je niet zelf even snel had kunnen uitzoeken. Niets meer niets minder :).
Ook hier zie ik weinig voor een topic als deze. Opsomtopics zijn niet de bedoeling, dit topic gaat hier dan ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.