Accu advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Ik zoek een?
Ik zoek een accu voor in een custom draadloos mechanisch toetsenbord.

Wat is je budget?
denk voor €25 klaar te zijn, maar als het iets duurder uitvalt is geen probleem

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Hier wil ik graag advies/ hulp bij. Omdat je op AliExpress en dergelijke makkelijk accu’s kunt vinden die claimen bepaalde capaciteit te hebben maar dit langer niet halen

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zoek dus een accu voor een mechanische toetsenbord.
3,7 volt met capaciteit van minimaal 3000mah
Afmetingen maximaal 140mm x 34mm x 5mm
Aansluiting is 2 pin connector(volgens mij ph1.2) maar de pinnen zitten 1.2 mm uit elkaar.

Ik zoek dus echt hulp om een kwaliteits accu te vinden. Goedkope rommel welke naar enkele keren laden helemaal op is kan ik niet gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8yLx1YWdbQaal1gF8IPOUB6QnNM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g9zNb3HDZB4WfhezmrKgk4ri.jpg?f=fotoalbum_large
Foto als voorbeeld van het soort accu wat ik zoek

[ Voor 20% gewijzigd door ronald92 op 21-11-2022 21:11 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVMartin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik ben hier niet helemaal in thuis, maar vraag me af welke spanning je nodig hebt?

En zou de batterij van een telefoon een optie zijn? (2de hands telefoon met kapot scherm ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Niet online
SVMartin schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:01:
Ik ben hier niet helemaal in thuis, maar vraag me af welke spanning je nodig hebt?

En zou de batterij van een telefoon een optie zijn? (2de hands telefoon met kapot scherm ofzo)
Zie net dat ik vergeten ben te vermelden, nu wel toe gevoegd maar gaat om 3,7 volt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 01-10 17:25
Kan je misschien niet iets bij Nkon vinden? Heb ik ook al wel eens iets besteld, gewoon een Nederlandse aanbieder en ik vind de prijzen ook prima.

Als het echt AliExpress moet zijn, zou ik kijken naar accu's van kleine drones. Die zijn vaak ook gewoon van een merk, dus dan kan je ook ervaringen met het merk opzoeken.
Of Hobbyking, al is het aanbod daar tegenwoordig ook niet zo groot meer.
Maar hier moet toch bijna zeker wel iets tussen zitten wat jij kan gebruiken:
https://hobbyking.com/en_...20%2F%2F%2F%20LiPo&is_v=1

Turnigy en Zippy zijn prima en worden heel veel gebruikt. Rhino ken ik persoonlijk niet.

Hoe laad je de accu eigenlijk op? Je gebruikt wel een lader specifiek voor lipo cellen? Anders is het hoe dan ook heel snel over. (en ook best wel gevaarlijk)

[ Voor 80% gewijzigd door WEBGAMING op 21-11-2022 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Niet online
WEBGAMING schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:23:
Kan je misschien niet iets bij Nkon vinden? Heb ik ook al wel eens iets besteld, gewoon een Nederlandse aanbieder en ik vind de prijzen ook prima.

Als het echt AliExpress moet zijn, zou ik kijken naar accu's van kleine drones. Die zijn vaak ook gewoon van een merk, dus dan kan je ook ervaringen met het merk opzoeken.
Of Hobbyking, al is het aanbod daar tegenwoordig ook niet zo groot meer.
Maar hier moet toch bijna zeker wel iets tussen zitten wat jij kan gebruiken:
https://hobbyking.com/en_...20%2F%2F%2F%20LiPo&is_v=1

Turnigy en Zippy zijn prima en worden heel veel gebruikt. Rhino ken ik persoonlijk niet.

Hoe laad je de accu eigenlijk op? Je gebruikt wel een lader specifiek voor lipo cellen? Anders is het hoe dan ook heel snel over. (en ook best wel gevaarlijk)
De accu is voor een toetsenbord. Zit standaard ook een accu in, dus het opladen gaat via het toetsenbord zelf. Ik moet dus echt een platte accu hebben.