| LG C1 65" | Denon x3800h | Dali: Oberon/Opticon/ Alteco C1 | KEF Q600c | SVS: SB-1000 (x2) | Denon X2200w | MiniDSP 2x4 HD | XBOX Series X | Quatt (x2)
Vraag
Beste antwoord (via CPM op 21-11-2022 08:28)
Je kan foto's verwijderen vanuit het fotoalbum, maar die moet je eerst aanzetten via de karmastore. Als je daar nog niet genoeg karma voor hebt, en er zijn specifieke foto's die je om een goede reden verwijderd wilt zien dan kan je mij een DM sturen, dan verwijder ik ze voor je.
Intentionally left blank
Alle reacties
https://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum
Dan links juiste album aanklikken.
Bestanden selecteren
En op dit icoontje klikken:
Dan links juiste album aanklikken.
Bestanden selecteren
En op dit icoontje klikken:

Je kan foto's verwijderen vanuit het fotoalbum, maar die moet je eerst aanzetten via de karmastore. Als je daar nog niet genoeg karma voor hebt, en er zijn specifieke foto's die je om een goede reden verwijderd wilt zien dan kan je mij een DM sturen, dan verwijder ik ze voor je.
Intentionally left blank
Blijkbaar heb ik nog geen koffie op.
In de Karma store kan ik idd het fotoboek nu activeren.
In de Karma store kan ik idd het fotoboek nu activeren.
[ Voor 105% gewijzigd door CPM op 21-11-2022 08:21 ]
| LG C1 65" | Denon x3800h | Dali: Oberon/Opticon/ Alteco C1 | KEF Q600c | SVS: SB-1000 (x2) | Denon X2200w | MiniDSP 2x4 HD | XBOX Series X | Quatt (x2)
Voor 200 karmapunten kan je hem al activeren.CPM schreef op maandag 21 november 2022 @ 08:10:
En hoeveel karma moet je hebben dan? Heb er nu Karma in het afgelopen halfjaar: 1.210
Intentionally left blank
Ik heb in het verleden een aantal foto's geplaatst op het forum via de upload functie in de editor die ik wil verwijderen. Ik heb het fotoalbum via karma geactiveerd en vanuit daar de foto's verwijderd. Nu zie ik alleen in de betreffende topics dat de foto's daar nog gewoon staan. Klopt dit?crisp schreef op maandag 21 november 2022 @ 08:09:
Het zijn er niet veel dus ik kan mijn posts ook wel aanpassen, maar het liefst wil ik de foto's helemaal verwijderd hebben van de servers van Tweakers.
Ja, onze loadbalancer cached ze nog enige tijd.Raem schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:38:
[...]
Ik heb in het verleden een aantal foto's geplaatst op het forum via de upload functie in de editor die ik wil verwijderen. Ik heb het fotoalbum via karma geactiveerd en vanuit daar de foto's verwijderd. Nu zie ik alleen in de betreffende topics dat de foto's daar nog gewoon staan. Klopt dit?
An sich is het netter om dan je posts aan te passen, anders krijg je daar straks allemaal 'broken images'Het zijn er niet veel dus ik kan mijn posts ook wel aanpassen, maar het liefst wil ik de foto's helemaal verwijderd hebben van de servers van Tweakers.
Een van de redenen dat we zelf een upload faciliteren is natuurlijk met de gedachte dat plaatjes dan minder snel stuk gaan. Mag ik vragen waarom je je plaatjes wilt verwijderen? Is dat uit privacy-overweging of iets anders?
Intentionally left blank
Het is inderdaad uit privacyoverweging. Al klinkt dat wel erg zwaar, want zo spannend is het ook allemaal niet. Gewoon een paar foto's die prima waren om te delen op het moment, maar niet perse na een jaar nog zichtbaar hoeven te zijn van mij.crisp schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:53:
[...]
Ja, onze loadbalancer cached ze nog enige tijd.
[...]
An sich is het netter om dan je posts aan te passen, anders krijg je daar straks allemaal 'broken images'
Een van de redenen dat we zelf een upload faciliteren is natuurlijk met de gedachte dat plaatjes dan minder snel stuk gaan. Mag ik vragen waarom je je plaatjes wilt verwijderen? Is dat uit privacy-overweging of iets anders?
Ik zal de posts even nalopen en ze aanpassen, is inderdaad wel zo netjes. Bedankt voor je reactie!
Pagina: 1