2 staps verificatie - geen mogelijkheid inloggen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederikdejong
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 21-11-2022
WIE KAN MIJ HELPEN??

Met het overzetten van alle gegevens en accounts van mijn oude naar mijn nieuwe telefoon heb ik een probleem betreft het inloggen van Instagram en andere apps. Dit zijn apps waarbij de zogenaamde 2-staps-verificatie is ingeschakeld.

Wat is nu het probleem?

Bij het inloggen vraagt Instagram om een wachtwoord. Nadat ik deze ingevuld heb, wordt er gevraagd om een 2-staps-verificatie. Dit kan door middels van 2Fas, DUO mobile of bijv. Google Authenticator. Dit heb ik echter nooit ingesteld, waardoor ik dus geen koppeling in de 2-staps app heb met bijv. Instagram.
Als je hierdoor niet verder kunt, kun je meerdere opties selecteren.

- Back-upcode gebruiken. Omdat ik 2-staps nooit ingesteld heb, heb ik deze code niet, dus hier kan ik niets mee.

- Ondersteuning krijgen. Je krijgt een mail met een verificatiecode, en als je deze gebruikt, kun je aan de hand van een videoselfie je identiteit bevestigen. Dit heb ik al 20 keer geprobeerd, maar blijkbaar ziet Instagram mij niet als eigenaar van mijn account.

Mijn oude toestel is gereset en verkocht, dus daar kan ik niets mee.
Kortom, ik kom hoe dan ook niet meer terug op mijn oude account.

Kent iemand dit probleem? Of nog beter, wie weet de oplossing?

Delen wordt gewaardeerd!

Meta Instagram Facebook

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Herkenbaar, via de support/klantenservice/helpdesk zal dat even gereset worden. Geen andere mogelijkheid.

En wanneer je weer toegang hebt, meteen instellen en goed backuppen
het is hier geen feestboek...

[ Voor 21% gewijzigd door jack zomer op 20-11-2022 19:50 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:26
Gedeeld in regio zuid Limburg.