Hallo allemaal,
Na enkele weken opzoekwerk, wil ik nu de knoop toch door hakken. Ik hoop dat Black Friday er voor zorgt dat er mooie deals zijn. Ik moet eerlijk toegeven dat een complete setup te kopen zoals deze of deze erg verleidelijk was. Maar na een gesprek met m’n vrouw ben ik er toch op terug gekomen. Ik zou zelf de PC in elkaar willen zetten, het is de eerste keer, maar je moet ergens beginnen
Het is dan nog even nadenken om de onderdelen bij dezelfde winkel te bestellen om zo toch wat support te krijgen of overal de beste deals te scoren om zo de kosten te drukken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond 2000 euro voor de PC, uitgezonderd de schermen en Windows licentie.
Minder mag altijd, meer valt over te discussiëren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb ook nog 2 schermen nodig, zijn er nu leuke deals voor 1440p schermen met een goede refresh rate?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil de nieuwste gamen is 1440p kunnen spelen en tegelijkertijd kunnen streamen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Eerst zou het leuk zijn om te bevestigen als de componenten wel samen werken
Dan zou het ook leuk zijn om van de kenners te horen als er een betere bang-for-the-buck is.
Bedoeling is om deze week te bestellen.
Na enkele weken opzoekwerk, wil ik nu de knoop toch door hakken. Ik hoop dat Black Friday er voor zorgt dat er mooie deals zijn. Ik moet eerlijk toegeven dat een complete setup te kopen zoals deze of deze erg verleidelijk was. Maar na een gesprek met m’n vrouw ben ik er toch op terug gekomen. Ik zou zelf de PC in elkaar willen zetten, het is de eerste keer, maar je moet ergens beginnen
Het is dan nog even nadenken om de onderdelen bij dezelfde winkel te bestellen om zo toch wat support te krijgen of overal de beste deals te scoren om zo de kosten te drukken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond 2000 euro voor de PC, uitgezonderd de schermen en Windows licentie.
Minder mag altijd, meer valt over te discussiëren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-13600KF Boxed | € 379,- | € 379,- |
1 | Moederborden | MSI Pro Z790-P WIFI DDR4 | € 257,98 | € 257,98 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X PLUS 10G OC LHR | € 879,- | € 879,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 FX | € 119,- | € 119,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF432C16BBK2/32 | € 108,23 | € 108,23 |
1 | Voedingen | Cooler Master V850 Gold - V2 | € 105,05 | € 105,05 |
1 | Solid state drives | Crucial P3 2TB | € 129,99 | € 129,99 |
Totaal | € 2.062,87 |
Ik heb ook nog 2 schermen nodig, zijn er nu leuke deals voor 1440p schermen met een goede refresh rate?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil de nieuwste gamen is 1440p kunnen spelen en tegelijkertijd kunnen streamen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Eerst zou het leuk zijn om te bevestigen als de componenten wel samen werken
Dan zou het ook leuk zijn om van de kenners te horen als er een betere bang-for-the-buck is.
Bedoeling is om deze week te bestellen.