Vraag
Beste antwoord (via Willard op 20-11-2022 17:17)
Met een CV sleuteltje waar je ook mee ontlucht. Anders pak je een bacosleutel en draai je daarmee het vierkantje om.
Alle reacties
kijk eens op de bovenkant van het zwarte dopje...
[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]
Met een CV sleuteltje waar je ook mee ontlucht. Anders pak je een bacosleutel en draai je daarmee het vierkantje om.
Ik laat altijd eerst de slang vol water lopen en draai hem dan op de aansluiting (onder het zwarte dopje).
Je hebt dan geen lucht in de slang zitten.
Vervolgens kun je het kraantje aan de voorkant met een tang of een vierkant sleuteltje opendraaien.
Vervolgens kun je het kraantje aan de voorkant met een tang of een vierkant sleuteltje opendraaien.
Ditlytjepole schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:05:
kijk eens op de bovenkant van het zwarte dopje...
Wise enough to play the fool
Goeie tip inderdaad. Bij mij is de hele kraan gaan lekken gister na het bijvullen, die moet ik nu vervangen. Ik zet er meteen deze op. Die zijn wat makkelijker in gebruik..schuurman schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:08:
Ik laat altijd eerst de slang vol water lopen en draai hem dan op de aansluiting (onder het zwarte dopje).
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DMRMjyv7hzm0hQKfvR95JplH.jpg?f=user_large)
Pagina: 1