Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Gigabyte aorus Model X i9

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12:32
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een goede high end prebuild pc. Nu zag ik deze build langskomen als black friday deal op Azerty. Nu leek me dit wel een goede deal met 2tb ssd, 3080, DDR5 memory en een i9 12k. Ik vroeg me af wat jullie van dit systeem vinden voor deze prijs.

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de Aorus en dan ook met name wat betreft upgradebility en koeling.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1PC'sGigabyte AORUS Model X (AMXI9N8A-2171)€ 2.349,-€ 2.349,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.349,-

Dit is de productpagina: https://www.gigabyte.com/...RUS-MODEL-X-Intel-12th#kf van bovendtaand systeem.

Met vriendelijke groet.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

In de sticky BBG Q4 2022 - Next-gen ready-Gamingsysteem wordt al gekeken naar "futureproof PC".

Lees de meningen even door en vergelijk dat eens met de PC in de aanbieding :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Frez
MAX3400 schreef op zondag 20 november 2022 @ 11:33:
In de sticky BBG Q4 2022 - Next-gen ready-Gamingsysteem wordt al gekeken naar "futureproof PC".

Lees de meningen even door en vergelijk dat eens met de PC in de aanbieding :)
Dank voor je reactie. Ik vind het echter heel lastig om precies te vergelijken met die systemen omdat ik de onderdelen niet goed genoeg ken. Maar zoals ik het zie lijkt het me best een goede deal en build die Aorus.

• CalvinStengs
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 28-10 15:42
Een goede review is op youtube. Deze man werkt al jaren als pc bouwer en geeft aan zo'n systeem zelf bijna niet voor het geld wat deze computer nu kost te kunnen bouwen met alle onderdelen die Gigabyte voor deze model X 12th heeft gebruikt.
YouTube: Kann man FERTIG PCs von HERSTELLERN empfehlen? Aorus Model X | Look ...

Affijn, na het zien van deze review was dit de stap om voor deze pc te gaan, gezien ik weinig zin heb om zelf een systeem samen te stellen wat geheel op elkaar is afgestemd.

Verwijderd

Of het een leuk systeem is of niet kan ik niet goed beoordelen.

Wat wel redelijk vast staat is dat als er ook een gigabyte voeding in zit dat je dan beter ook even kan nagaan of de brandverzekering in orde is :+

Serieus - gigabyte kan misschien mooie spullen maken, maar van voedingen hebben ze helaas geen kaas gegeten.

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 23:30
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:43:
Serieus - gigabyte kan misschien mooie spullen maken, maar van voedingen hebben ze helaas geen kaas gegeten.
Ze hebben inderdaad troep uitgebracht, maar dat hebben grote merken als Corsair en Seasonic ook gedaan. De laatste serie Gigabyte’s zijn al een stuk beter. De uitvoering: Gigabyte AORUS P1200W is behalve de prijs zelfs top.

@Frez deze prebuild is al eens onderuit gehaald in (ik denk) Koopje gevonden. Je kunt beter zelf iets maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Djarune op 13-01-2023 12:17 ]

• Frez
Bedankt voor jullie advies guys.
Ik heb inmiddels besloten mijn eigen PC samen te stellen. Ik heb gekozen voor de volgende setup:

MSI rtx 3080
I7 13700k
32GB 5200 mhz ddr5
corsair 4000x rgb case
corsair icue h150i rgb koeling
1tb samsung ssd PRO
sharkoon 850w voeding
asus prime z690-p wifi mobo

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:42

Thomg

Aww yiss

Rare keuzes...
5200MHz RAM...
13700K icm Z690 en DDR5
"slechts" 1TB SSD in high-end pc
Sharkoon voeding
3080 is slechte value

Als de prijs laag was zal het wel, maar ik betwijfel dit.

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-10 16:42
Djarune schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 12:15:
[...]

Ze hebben inderdaad troep uitgebracht, maar dat hebben grote merken als Corsair en Seasonic ook gedaan. De laatste serie Gigabyte’s zijn al een stuk beter. De uitvoering: Gigabyte AORUS P1200W is behalve de prijs zelfs top.

@Frez deze prebuild is al eens onderuit gehaald in (ik denk) Koopje gevonden. Je kunt beter zelf iets maken.
Wow totaal niet mee akkoord. Ik heb deze build dus effectief gekocht en ben er tevreden van, zeker voor die prijs, staat nu wel hoger dus minder voordelig. (2350 vs 2850 euro nu). Heb in het begin wat problemen gehad met het crashen van games indien ik alles om max en raytracing aan heb maar na wat tweaken geen problemen meer. Indien je zelf niet iets in elkaar wil steken, wat op dit forum niet altijd wordt geapprecieerd, is dit zeker een goeie deal.

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-10 16:42
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:43:
Of het een leuk systeem is of niet kan ik niet goed beoordelen.

Wat wel redelijk vast staat is dat als er ook een gigabyte voeding in zit dat je dan beter ook even kan nagaan of de brandverzekering in orde is :+

Voeding die er in zit is ok, heb het nagevraagd en was niet de voeding die brand.
Dit zit er onder andere in:

- Z690 AORUS MASTER moederbord
- AORUS AP850GM voeding
- GP-ARS32G52D5 RAM

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-11 15:06
Helemaal mee eens met ThomG!
beetje rare keuzes zitten er tussen.

Zou totaal wat anders bestellen voor dat budget.
Pagina: 1