Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
upgrade voor mijn 6 jaar oude videokaart: Radeon RX 470. Was toentertijd een aardige middenmoter. Nu merk ik dat bepaalde spellen toch minder snel gaan. Mijn processor is een Intel i7-6700k en doet zijn werk nog goed. Hoef geen nieuwe computer. Wat is een goede vervanging voor deze GPU?
Wat is je budget?
Budget heb ik nog niet vastgesteld. Aan de hand van wat mij geadviseerd wordt, bepaal ik dat.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Het is een ouder systeem. Wat is het maximale/beste wat nog in deze configuratie kan? De huidige videokaarten zullen wel niet kunnen, denk ik.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zie afbeeldingen. Aan uitbreiding van het werkgeheugen, naar 32 GB, wordt gewerkt.
Dank jullie wel voor het meedenken!
Ik zoek een?
upgrade voor mijn 6 jaar oude videokaart: Radeon RX 470. Was toentertijd een aardige middenmoter. Nu merk ik dat bepaalde spellen toch minder snel gaan. Mijn processor is een Intel i7-6700k en doet zijn werk nog goed. Hoef geen nieuwe computer. Wat is een goede vervanging voor deze GPU?
Wat is je budget?
Budget heb ik nog niet vastgesteld. Aan de hand van wat mij geadviseerd wordt, bepaal ik dat.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Het is een ouder systeem. Wat is het maximale/beste wat nog in deze configuratie kan? De huidige videokaarten zullen wel niet kunnen, denk ik.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zie afbeeldingen. Aan uitbreiding van het werkgeheugen, naar 32 GB, wordt gewerkt.
Dank jullie wel voor het meedenken!