Pricewatch onbruikbaar (FireFox/Win11)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Ik kan tot mijn spijt (en milde irritatie) de Pricewatch eigenlijk niet gebruiken.
Als ik naar de Pricewatch ga en ik klik op een categorie, knippert de hele pagina en gebeurt er verder niks. Klik ik dan nog een keer op diezelfde categorie, dan gaat-ie er wel heen. Het gaat verder prima totdat ik in de gewenste subcategorie zit en dan zodra ik een filter instel zit het hele gebeuren vast. Lichtgrijze 'laag' over het scherm, het bekende wachtcirkeltje van FF en that's it.

Ik gebruik Firefox (volledig geüpdatet) met Windows 11. Het is al heel lang zo eigenlijk, maar ik ben het nu een beetje zat dat het hier niet werkt. Op de zaak heb ik WIndows 10 met Chrome (niet mijn keuze) en werkt het allemaal wel namelijk. :/

Ik weet dat dit al eens eerder hier voorbij is gekomen en toen was er een oplossing met iets verwijderen in de recente geschiedenis/buffer/etc., maar ik kan het absoluut niet meer vinden.
Ik heb dat soort zaken al een paar keer geprobeerd, maar het probleem blijft. Ik doe het dus overduidelijk niet goed ..... :$
Iemand een tip hoe het wel moet?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-10 21:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb zelf geen issues met FF 107 op Linux (Debian Sid). Ik zou zo denken dat het in je FF profiel zit als een private window ook problemen geeft. Ga dan naar about:profiles, maak een nieuw profiel en start deze. Doe daar wat je zou willen in de pricewatch. Eerst inloggen is niet nodig, want je wilt weten of het überhaupt werkt of niet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Hero of Time schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 23:22:
Ik heb zelf geen issues met FF 107 op Linux (Debian Sid). Ik zou zo denken dat het in je FF profiel zit als een private window ook problemen geeft. Ga dan naar about:profiles, maak een nieuw profiel en start deze. Doe daar wat je zou willen in de pricewatch. Eerst inloggen is niet nodig, want je wilt weten of het überhaupt werkt of niet.
Bedankt voor je antwoord.
Daar zit het dus inderdaad in. Met een nieuw profiel werkt het naar behoren.

En nu puzzelen wat er fout gaat/is in het standaard-profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-10 21:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het is dan wel even belangrijk om aan te geven wat je zoal hebt ingesteld, welke add-ons je hebt, etc. Want je zal niet de eerste zijn waarbij de boel raar doet door een add-on. Dat is dus waarom je met een blanco profiel moet testen. Dan kan je daarna wat dingen gaan uitsluiten. Dus bepaalde add-ons uitschakelen of allemaal uit en een voor een inschakelen.

Doet een private sessie (ctrl+shift+p) het bijvoorbeeld ook, of zijn daar ook issues?

Commandline FTW | Tweakt met mate