Muur spack oververven wit

Pagina: 1
Acties:

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Ik probeer een binnenmuur (gipswand) met spack compleet over te verven in RAL9016 met Wijzonol latex. Nu blijft na 2 lagen en zelfs voorstrijk te hebben gebruikt kleurverschil bestaan. Wat voorheen bruin was (gehele onderste strook) blijft nog steeds zichtbaar en ik krijg de gehele muur dus niet wit. Ik blijf dus een lichte kleurverschil zien.

Iemand een oplossing hiervoor?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12FHjTsSbreMGoKLnr-CsPcFd7k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GkE5DenwMdCuh5QaGJmUExov.jpg?f=fotoalbum_large

Een foto van hoe het nu is zal ik later toevoegen.

Verwijderd

Afhankelijk van het verschil nu, nog een laag er op. En voor de toekomst, even een grijze tussenlaag als je met donkerrood/bruin te maken hebt.

• qwasd
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:45:
Afhankelijk van het verschil nu, nog een laag er op. En voor de toekomst, even een grijze tussenlaag als je met donkerrood/bruin te maken hebt.
Bedankt voor je reactie. Eerst grijs had ik ook al gelezen inderdaad maar dat is het vreemde, want 1 wand met hetzelfde bruine is overgeschilderd met Antraciet. Hier blijf je ook 2 stroken zien zelfs na 2 lagen.

Verwijderd

Hoe erg is het verschil na twee lagen nog? Soms is een derde laag gewoon nodig.

• qwasd
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:59:
Hoe erg is het verschil na twee lagen nog? Soms is een derde laag gewoon nodig.
Morgen ben ik weer op locatie en zal ik eens een foto maken.