Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faye
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-11-2022
Hi, ik ben pas begonnen in een nieuwe job na 2 jaar thuis te zitten met burnout. Ik ben ondertussen helemaal hersteld en de nieuwe job heeft geen van de problemen die mijn vorige had (die de oorzaak waren van mijn burnout). De VDAB heeft mij begeleid bij mijn zoektocht naar nieuw werk en op hun aanraden heb ik tijdens de sollicitatiegesprekken niks gezegd over mijn burnout aangezien er geen vragen over aan te pas kwamen.

Nu ben ik super nerveus dat mijn nieuwe werkgever op één of andere manier erachter gaat komen en mij hierdoor zal ontslaan omdat ik het niet gezegd heb tijdens mijn sollicitatiegesprek. Ik durf ook mijn vakantieattest niet in te dienen bij mijn nieuwe werkgever omdat daarop staat dat ik geen vakantiedagen heb voor het komende jaar. Is het mogelijk om geen vakantiedagen te hebben na het wisselen van job voor een andere reden?

Ik doe mijn nieuwe job graag en ik hoop dat ik niks verkeerd heb gedaan waardoor ik hem zou kunnen verliezen. Ik heb nooit gelogen tegen mijn nieuwe werkgever, maar ik heb wel nooit over mijn medisch verleden verteld. Kan mij nieuwe werkgever dit op een bepaalde manier te weten komen en wat moet ik doen als dit gebeurt?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
belgie gok ik?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
als je volledig hersteld bent, dan valt er toch niks op te biechten? je ben 100% gezond en misschien zelfs sterker nu je beter je grenzen kent.

~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Faye
Inderdaad, in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faye
JJ Le Funk schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:03:
als je volledig hersteld bent, dan valt er toch niks op te biechten? je ben 100% gezond en misschien zelfs sterker nu je beter je grenzen kent.
Ik ben ook niet van plan om het op te biechten, maar ik ben bang dat mijn werkgever het zelf zou kunnen ontdekken.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Dido

heforshe

Wat betreft dat "vakantieattest" zullen Nederlanders niet echt kunnen helpen. In Nederland kun je geen vakntiedagen meenemen van de ene naar de andere werkgever (je neemt je dagen op aan het einde van je dienstverband, of ze worden uitbetaald, of je bent ze kwijt).
Een plausibele verklaring voor "geen vakantiedagen over" lijkt me dan ook "ik heb ze opgenomen"?

Wat betreft je medische geschiedenis, ik ken de Belgische wet- en regelgeving niet, maar essentiele vragen lijken me:
* Ben jij verplicht bepaalde medische achtergronden te melden bij een sollicitatie?
* Valt een herstelde burn-out daaronder?
* In hoeverre heeft een werkgever toegang tot jouw medische gegevens?

In Nederland kan ik het enigszins invullen. In principe hoef je geen medische gegevens te melden, tenzij ze direct van belang zijn bij het uitvoeren van je werk (als je solliciteert als verhuizer kan het relevant zijn om te melden dat je maar 1 been hebt, bijvoorbeeld - maar als je programmeur wilt worden is dat irrelevant).
De (potentiele) werkgever mag niet eens vragen naar irrelevante (medische of andere persoonlijke) zaken. Dus als je als programmeur solliciteert mag de werkever niet vragen of je recent een been gebroken hebt, maar ook niet of je van plan bent kinderen te krijgen(!).

Verder is in Nederland toegang tot persoonlijke, en zeker medische gegevens goed afgeschermd, en zal een werkgever, laat staan een potentiele werkgever, nooit op een legale manier toegang krijgen tot iemands medisch dossier of historie.

Maar goed, wellicht kan iemand anders dit vanuit een Belgisch praktisch en juridisch perspectief belichten.

Terzijde, ik denk, laat ik eens kijken wie of wat de VDAB is. Gelukkig hebben ze een website :)
VDAB is de tewerkstellingsdienst van Vlaanderen
Ik denk dat een Nederlandse instantie een iets andere woordkeuze had gehanteerd :X

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:46
Faye schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:12:
[...]

Ik ben ook niet van plan om het op te biechten, maar ik ben bang dat mijn werkgever het zelf zou kunnen ontdekken.
Dan heeft iemand bij vorige werkgevers zijn mond voorbij gepraat. In Nederland is dat niet toegestaan en klachtwaardig of zelfs strafbaar gedrag.

Dit zijn in Nederland de regels: https://autoriteitpersoon...ring/mijn-zieke-werknemer

Bekijk het andersom: jij bent nooit verplicht of gehouden er iets tegen iemand danwel werkgevers over te zeggen. Als een werkgever er toch achter komt is dit illegaal gebeurd.

[ Voor 28% gewijzigd door pennywiser op 19-11-2022 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Nu online

Dido

heforshe

pennywiser schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:36:
Bekijk het andersom: jij bent nooit verplicht of gehouden er iets tegen iemand danwel werkgevers over te zeggen. Als een werkgever er toch achter komt is dit illegaal gebeurd.
In Nederland. Misschien gelden in Belgie wel andere regels ;)
In Nederland is een herstelde burn-out ook geen geldige reden voor ontslag (hoewel je in een proefperiode geen reden hoeft op te geven)

En dan nog - stel, het "lekt uit" (die bewoording doet het klinken alsof de TS dit eigenlijk had moeten melden - wat ik betwijfel) en de werkgever gaat over tot ontslag.
Dan kan het best zo zijn dat er illegaal iets is gelekt of opgezocht, dan kan het zelfs zo zijn dta het ontslag onterecht is, maar het resultaat is dat de TS zonder werk zit (of met een zwaar verstoorde arbeidsrelatie)
Dus vanuit die invalshoek snap ik de ongerustheid wel. Je kunt juridisch nog zo gelijk hebben, maar als het je je baan kost schiet je daar weinig mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jealgu
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11:42
Dido schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:29:
Wat betreft dat "vakantieattest" zullen Nederlanders niet echt kunnen helpen. In Nederland kun je geen vakntiedagen meenemen van de ene naar de andere werkgever (je neemt je dagen op aan het einde van je dienstverband, of ze worden uitbetaald, of je bent ze kwijt).
Een plausibele verklaring voor "geen vakantiedagen over" lijkt me dan ook "ik heb ze opgenomen"?
In NL kun ke wel degelijk vakantiedagen meenemen naar een jieuwe werkgever.

Zie: https://www.rendement.nl/...aar-nieuwe-werkgever.html voor de regels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

Wat betreft dat "vakantieattest" zullen Nederlanders niet echt kunnen helpen. In Nederland kun je geen vakantiedagen meenemen van de ene naar de andere werkgever (je neemt je dagen op aan het einde van je dienstverband, of ze worden uitbetaald, of je bent ze kwijt).
Dat kan in Nederland wel. Ik kan weinig zeggen over de situatie in België en sluit mij wat Nederland aan bij de reactie van Dido, maar als je bent hersteld kan ik het me niet voorstellen dat je verplicht bent dat te melden. Als je een proeftijd hebt, zou ik gedurende die tijd wel op mijn hoede zijn. Ook al kun je niet ontslagen worden vanwege een ziekte, zal een beetje handige werkgever een andere reden verzinnen als hij vanwege een voormalige burn-out van je af wil.
Dat vakantieattest zou ik mij weinig zorgen over maken. Ik denk niet dat je er vragen over krijgt, en je kunt altijd in algemeenheden antwoorden zonder te liegen, bijvoorbeeld door te zeggen dat je graag zaken netjes afrond.

Beschermheer van het consumentenrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Dido schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:53:
[...]

In Nederland. Misschien gelden in Belgie wel andere regels ;)
Denk je dat of weet je dat. Wat is jouw oplossing dan. Begrip heeft TS weinig aan.

[ Voor 59% gewijzigd door pennywiser op 19-11-2022 18:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dido
  • Nu online

Dido

heforshe

Jealgu schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:54:
In NL kun ke wel degelijk vakantiedagen meenemen naar een jieuwe werkgever.
I stand corrected. De facto laat je zze dus uitbetalen en heb je recht op onbetaald verlof bij de nieuwe werkgever.
Voor zover ik weet komt dat echter niet heel veel voor (maar goed, ik wissel niet heel vaak van baan).
pennywiser schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:56:
Denk je dat of weet je dat. Wat is jouw oplossing dan. Begrip heeft TS weinig aan.
Een oplossing heb ik niet - zoals ik al eerder aangaf.
Ik reageerde met name op het stukje "joh, dat mag helemaal niet". Ten eerste weet vooralsnog niemand of dat klopt in het geval van de TS, maar daarnaast, ook als het niet mag biedt het de facto helaas geen bescherming.

[ Voor 30% gewijzigd door Dido op 19-11-2022 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Dido schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:53:
[...]

En dan nog - stel, het "lekt uit" (die bewoording doet het klinken alsof de TS dit eigenlijk had moeten melden - wat ik betwijfel) en de werkgever gaat over tot ontslag.
Dit is alleen in de proeftijd in NL een scenario. TS kan het best gewoon fijn aan de baan beginnen, en voorlopig ook geen collega's in vertrouwen nemen hierover. Het is privé en dat mag het gewoon blijven.

Ik kan me niet indenken dat werknemers veel slechter beschermd zijn in België op dit gebied.

[ Voor 35% gewijzigd door pennywiser op 19-11-2022 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Faye
pennywiser schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 19:02:
[...]

Dit is alleen in de proeftijd in NL een scenario. TS kan het best gewoon fijn aan de baan beginnen, en voorlopig ook geen collega's in vertrouwen nemen hierover. Het is privé en dat mag het gewoon blijven.

Ik kan me niet indenken dat werknemers veel slechter beschermd zijn in België op dit gebied.
In België is er geen proefperiode meer voor zover ik weet. Ik heb gewoon een vast contract gekregen.

Bedankt voor alle reacties! Ik ga mijn best doen om er niet over te blijven piekeren en gewoon het vakantieattest indienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywiser
Faye schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 19:15:
[...]

In België is er geen proefperiode meer voor zover ik weet. Ik heb gewoon een vast contract gekregen.

Bedankt voor alle reacties! Ik ga mijn best doen om er niet over te blijven piekeren en gewoon het vakantieattest indienen.
Heel veel succes. Het is geen leven om eerst een burnout te hebben gehad iets waar je niets aan kan doen, en je dan tot in lengte van dagen druk te moeten maken hierover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:05

Qwerty-273

Meukposter

Faye schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:00:
Ik ben ondertussen helemaal hersteld en de nieuwe job heeft geen van de problemen die mijn vorige had (die de oorzaak waren van mijn burnout).
....
Nu ben ik super nerveus dat mijn nieuwe werkgever op één of andere manier erachter gaat komen en mij hierdoor zal ontslaan omdat ik het niet gezegd heb tijdens mijn sollicitatiegesprek.
Let goed op je eigen stress. Aan de ene kant geef je aan compleet hersteld te zijn, aan de andere kant ook dat je super nerveus bent. Tuurlijk kan een beetje nervositeit hier of daar geen enkel probleem zijn, maar het kan wel door sluimeren en plots weer barsten. Straks is alles goed bij de job zelf, maar zit je weer thuis omdat je alleen maar nerveus op de job kan rond lopen met de gedachte "straks ontdekken ze het".
Succes in ieder geval!

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik zou je mee willen geven dat het niet iets is om je voor te schamen. Sterker nog, waarschijnlijk heb je nu iets geleerd over waar je grenzen liggen en herken je de signalen als je daar weer in de buurt komt beter. Een werkgever mag blij zijn!

Een goed werkgever zal je er dan ook niet op aankijken. Wellicht is het zelfs wel verstandig om eens te noemen, misschien niet op je eerste werkdag, maar in een gesprek over hoe het met je gaat zou je best kunnen laten vallen dat je ‘ergens in het verleden’ met een burn out te maken hebt gehad, en je hier nu lekker op je plek zit (als dat zo is natuurlijk).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:17
In België is de wetgeving ongeveer hetzelfde. Ja je hoeft er niet over te hebben. Maar als er naar gevraagd wordt, mag je er niet over liegen.

Mooie case hieronder:

https://www.mijntipsenadv...inden-VLTAPSAR_EU25010201

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:04

Blokker_1999

Full steam ahead

Niet hoe het systeem voor vele Belgen werkt. Het aantal wettelijke vakantiedagen dat je hebt in jaar X is gebasseerd op het aantal gewerkte dagen in het jaar X-1. Dit er van uitgaande dat je onder de statuten van arbeider of bediende valt. Bij overheidspersoneel zonder contract worden je vakantiedagen voor jaar X berekend aan de hand van de prestaties die je levert in dit jaar.

Als TS dus in 2021 geen enkele dag in loondienst heeft gewerkt, vanwege ziekte, heeft hij ook geen recht op de wettelijk vakantiedagen en enkel recht op eventuele extralegale vakantiedagen die zijn werkgever hem aanbied danwel onbetaalde vakantiedagen.
Wat betreft je medische geschiedenis, ik ken de Belgische wet- en regelgeving niet, maar essentiele vragen lijken me:
* Ben jij verplicht bepaalde medische achtergronden te melden bij een sollicitatie?
* Valt een herstelde burn-out daaronder?
* In hoeverre heeft een werkgever toegang tot jouw medische gegevens?
Simpelweg gesteld: een werkgever heeft daar geen recht op. Dat valt allemaal onder het medisch geheim. Zelfs als je ziek bent heeft je werkgever niet eens het recht om te weten wat je hebt. Een attest van arbeidsongeschiktheid van de dokter is alles wat er nodig is, en op dat attest staat niet vermeld om welke ziekte het gaat.
Faye schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 19:15:
[...]

Klopt, in Belgie is de proefperiode al weer geruime tijd afgelast. Al zijn daar nog achterpoortjes voor te bedenken, door bijv. eerst iemand op tijdelijke basis aan te nemen.

Het ontbreken van een vakantieattest kan als verrassing komen, op voorwaarde dat op je CV stond dat je nog werkte bij je vorige werkgever. Als je daar evenwel strategisch een ruimte hebt laten vallen dan was dat aan de ene kant de opening voor je nieuwe werkgever om te polsen wat je in die periode gedaan hebt en verklaard het aan de nieuwe werkgever waarom je geen attest kunt aanleveren.

Sowieso zou ik er niet om liegen en aan je HR dienst gewoon laten weten dat er geen attest is doordat er geen gewerkte dagen zijn geweest onder het stelsel van arbeider/bediende. Dit moet je aan hen niet verder uitleggen en daar zullen ze, als het goed is, ook niet verder naar vragen. Heb dat zelf ook al enkele keren mogen doen. De eerste keer toen ik van overheidspersoneel naar het bediende statuur ging, en de tweede keer nadat ik uit het buitenland terug kwam. En neen, dat zijn geen eufemismen voor de gevangenis :+

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:04

Blokker_1999

Full steam ahead

corporalnl schreef op zondag 20 november 2022 @ 08:43:
In België is de wetgeving ongeveer hetzelfde. Ja je hoeft er niet over te hebben. Maar als er naar gevraagd wordt, mag je er niet over liegen.

Mooie case hieronder:

Liegen zou ik sowieso nooit doen.

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.

--edit--

Toch even opmerken dat het gelinkte artikel enige nuance toevoegt. Je mag als werkgever niet vragen naar de medische geschiedenis, maar in het geval van het artikel heeft de werknemer actief leugens vertelt en in scene gezet om te doen overkomen alsof deze nog volop aan het werk was ondanks dat deze met een burn-out thuis zat. In geval van TS is deze aangenomen geweest zonder dat er gelogen is tegen de werkgever. De werkgever zou de ziekte dus niet kunnen gebruiken in dit geval om TS te ontslaan.

[ Voor 34% gewijzigd door Blokker_1999 op 20-11-2022 13:04 ]

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser

Mooie case hieronder:

In NL mag er ook niet naar ziekteverleden gevraagd worden. B weet ik dat niet uiteraard, maar mogelijk vergelijkbaar.

Edit: je toegevoegde link brengt TS mogelijk op het verkeerde been. In de link gaat het over bedrog.

[ Voor 19% gewijzigd door pennywiser op 20-11-2022 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:16
Dido schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:57:
[...]

[...]

I stand corrected. De facto laat je zze dus uitbetalen en heb je recht op onbetaald verlof bij de nieuwe werkgever.
Voor zover ik weet komt dat echter niet heel veel voor (maar goed, ik wissel niet heel vaak van baan).
Heb je ook helemaal niets aan. Mijn team doet payroll en ik heb het ook nog nooit meegemaakt in de praktijk.

Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:39
Wellicht voor de gemoedsrust, een burnout is niet heel raar.
In 2020 hadden 1,2 miljoen Nederlandse werknemers een burnout (1 op de 6)
Burnout is vaak een kwestie van een slechte balanse tussen werk en prive.
Dit kan vele oorzaken hebben, maar de werknemer zelf is vrijwel nooit voor 100% verantwoordelijk hiervoor.
Het is altijd een combinatie van factoren, waar ook de wergever aan bijdraagt.
Nu jij dit eenmaal ervaren hebt, kan je dit soort problemen eerder herkennen en bespreekbaar maken met je werkgever.
Dat maakt je waardevoller.
Tenminste, zo zie ik dat.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:35

Yucon

*broem*

Je slaat in je hoofd een stap over. Je bent bang dat je werkgever erachter komt zeg je. Maar daar komt nog een stap achteraan: vindt hij het dan erg? Als dat 'nee' is dan is er ook niets aan de hand. Je maakt het probleem in je hoofd dus groter dan het is. Ik hoop dat dat een geruststelling is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:17
pennywiser schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:01:
[...]

In NL mag er ook niet naar ziekteverleden gevraagd worden. B weet ik dat niet uiteraard, maar mogelijk vergelijkbaar.

Edit: je toegevoegde link brengt TS mogelijk op het verkeerde been. In de link gaat het over bedrog.
Klopt, maar als hij aangeeft dat het om prive redenen gaat dan is dat voldoende. ( en je liegt dus niet )

Daarnaast heeft TS al aangegeven dat er niet naar gevraagd is, dus hij hoeft zich dus niet zorgen over te maken. Maar link geeft juist aan als je juist gaat liegen dat dit dus tegen kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:52

Mooie case hieronder:

Precies dit. TS geeft zelf aan dat het probleem komt door het vorige werk. Dat is nu niet meer het geval. Dus zaak gesloten. Ik ga met het advies mee om er niet over te beginnen, want waarom wil je het zeggen? Enige reden om het te zeggen is omdat je nog niet volledig hersteld bent, want je ook aangeeft dat dit niet het geval is.

Dat je misschien in de toekomst, voor iets anders, een burn-out krijgt is hetzelfde dat je nu nog niet weet of je ernstig ziek wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-06 22:54
Yucon schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:18:
Je slaat in je hoofd een stap over. Je bent bang dat je werkgever erachter komt zeg je. Maar daar komt nog een stap achteraan: vindt hij het dan erg? Als dat 'nee' is dan is er ook niets aan de hand. Je maakt het probleem in je hoofd dus groter dan het is. Ik hoop dat dat een geruststelling is :)
Ja, dat is ook een beetje mijn idee. Dan komt de huidige werkgever er achter, ja? En?

En dit is persoonlijk, maar als mijn werkgever het een groot probleem zou vinden dat ik een burn-out gehad heb, wil ik er helemaal niet werken. Zegt wel genoeg over de werkcultuur dan, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
WEBGAMING schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:48:
[...]

Ja, dat is ook een beetje mijn idee. Dan komt de huidige werkgever er achter, ja? En?

En dit is persoonlijk, maar als mijn werkgever het een groot probleem zou vinden dat ik een burn-out gehad heb, wil ik er helemaal niet werken. Zegt wel genoeg over de werkcultuur dan, imo.
Precies dit. Ga je dan ook bang zijn dat ze erachter komen dat je 10 jaar terug je been hebt gebroken? Daar ben je toch ook 100% van genezen, waarom zou je dat in vredesnaam moeten melden bij een sollicitatie. Alleen als het relevant is voor het werk en impact kan hebben op je functioneren, sure, dan is het wel zo netjes.. maar ik zie niet in hoe dat hier relevant zou zijn voor de werkgever. En idd, als ze d'r een probleem van zouden maken wil ik er ook niet eens meer werken.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
GarBaGe schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:05:
Wellicht voor de gemoedsrust, een burnout is niet heel raar.
In 2020 hadden 1,2 miljoen Nederlandse werknemers een burnout (1 op de 6)
Klopt... veel mensen hebben het gehad. Ik ook. Alles kwam bij elkaar bij mij ooit. Crisis op kantoor, zwangerschap van mijn vrouw, net verhuisd etc... ik had geen enkel moment rust.

7 jaar geleden nu... ik werk alweer ruim 6 jaar.

Wel blijf ik de gevoeligheid houden en moet ik mezelf soms een beetje afremmen. Maar goed. Niet vreemd dus!

Mijn vorige manager noemde IT altijd gekscherend "stress, with computers" :P Maar veelal zie ik de meeste mensen crashen als er thuis een grote verandering is naast hun drukke baan.

[ Voor 13% gewijzigd door Lethalis op 20-11-2022 21:18 ]

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Pagina: 1