Niet mooi afgewerkt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleuangel
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 21-11-2022
Mijn vraag
...Goede morgen,ik heb een vraag over de print resutaten van mijn printer ik heb een Ender 7 en snelle dus ,ik heb een foto gemaakt van het euvel het maakt niet uit of ik hem op 100 % of 50% snelheid zet ik denk zelf dat het aan de instellingen zit ,maar weet niet welke ?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jBh3Z8i6SPF8-mGPIHPzk4Z3HnU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1k0Dlw8AMLFpysz1DcurRQqN.jpg?f=fotoalbum_large WAAROM IS DAT NIET GLAD

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via bleuangel op 20-11-2022 13:13)

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik zie dat het inmiddels je 4e topic is met print problemen.
Heb je een guide zoals https://www.simplify3d.co...-quality-troubleshooting/ al eens doorgenomen voordat je hier voor hulp komt? Daarin staan de meest voorkomende problemen, en hoe je ze oplost. Ik vermoed dat jouw probleem hier ook tussen staat ;)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ga eerst maar eens de overige vragen invullen, anders kan je ook geen antwoord verwachten. Hier een vraag dumpen zonder er zelf enige moeite in te steken levert je waarschijnlijk weinig op.

Aanvullende vragen:
  1. Welke instellingen gebruik je?
  2. Welk filament is dit?
  3. Wat heb je allemaal gedaan om het probleem te analyseren, afgezien van het verlagen van de snelheid?
Mijn vermoeden het iets is in de hoek van pressure advance en/of input shaping. Maar zonder details is dat niet met zekerheid te zeggen.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik zie dat het inmiddels je 4e topic is met print problemen.
Heb je een guide zoals https://www.simplify3d.co...-quality-troubleshooting/ al eens doorgenomen voordat je hier voor hulp komt? Daarin staan de meest voorkomende problemen, en hoe je ze oplost. Ik vermoed dat jouw probleem hier ook tussen staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:27
bleuangel schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 11:59:
Mijn vraag
...Goede morgen,ik heb een vraag over de print resutaten van mijn printer ik heb een Ender 7 en snelle dus ,ik heb een foto gemaakt van het euvel het maakt niet uit of ik hem op 100 % of 50% snelheid zet ik denk zelf dat het aan de instellingen zit ,maar weet niet welke ?[Afbeelding] WAAROM IS DAT NIET GLAD

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
1e niets zeggend topic titel
2e we hebben een heel mooi 3D printer topic.
3e veel te weinig informatie