Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Kan iemand mij vertellen of deze standaards voor speakers geschikt zijn voor de "Samsung Cinematic Q-Series HW-Q930B". https://amzn.eu/d/eHHX6pm

Nergens op de pagina van Amazon is te zien of dat het het geval is, en aangezien het een cadeau wordt, wil ik even zeker weten of dat gaat lukken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Op welke wijze kan je de luidsprekers aan een muur bevestigen? In de handleiding staan waarschijnlijk wel afbeeldingen.

De luidsprekerstandaard heeft gewoon een gat waar horizontaal een bout doorheen kan, die uiteindelijk in de achterzijde van de luidspreker komt.

[ Voor 3% gewijzigd door TBTL op 19-11-2022 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centr1no
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-04 20:38
Nee.
Die standaards kunnen tot 4 pounds hebben en de speakers wegen 3 Kg.
De Samsung speakers zijn ook 1 keer zo hoog, breed en diep als de speakertjes die afgebeeld worden bij de standaards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
centr1no schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 10:28:
Nee.
Die standaards kunnen tot 4 pounds hebben en de speakers wegen 3 Kg.
De Samsung speakers zijn ook 1 keer zo hoog, breed en diep als de speakertjes die afgebeeld worden bij de standaards.
Ik neem aan dat dit het totale gewicht is van twee speakers bij elkaar opgeteld? Kan me haast niet voorstellen dat de rear speakers van Samsung per speaker zoveel wegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centr1no
Anders zoek je zelf even de website van het apparaat op.

Ik geef ook niet voor niets aan dat het qua afmetingen ook problemen kan geven en het er waarschijnlijk ook niet uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
centr1no schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 10:58:
[...]
Anders zoek je zelf even de website van het apparaat op.

Ik geef ook niet voor niets aan dat het qua afmetingen ook problemen kan geven en het er waarschijnlijk ook niet uit ziet.
Dat is nu juist het punt, het wordt niet op de website van Samsung weergegeven. Samsung communiceert daar niet over.
https://www.samsung.com/u.../q930b-black-hw-q930b-xu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centr1no
Als je naar beneden scrollt kom je specificaties tegen. Daaronder zit een knop 'Bekijk meer'.
In de info die dan open klapt kom je 'weight' tegen.
Afgezien daarvan kun je ook de gebruiksaanwijzing downloaden waar ook alle specs in staan.
Pagina: 1