Vervanger Asus O Play Mediaplayer

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterbrk
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-04 14:59
Hoi, ik gebruik al vanaf 2006, denk, ik de Asus O Player.
Prima ding voor het afspelen van mijn gedownloade films.
Maar hij begint een beetje op te raken en het liefst zou ik gewoon deze weer willen kopen.
Geen, zaken, zoals tv kijken, Chromecast dingen, dat heb ik allemaal al.
Gewoon een Mediaplayer die van mijn gedownloade bestanden een film op de tv kan laten zien.
Ik kan hem echter niet vinden of ik zoek verkeerd, iemand een idee?
De Asus kan ik helaas nergens meer kopen, althans ik vind hem niet. :-)

Mail mij ook even als jei ets weet op * knip * dit is niet de bedoeling.

...

[ Voor 4% gewijzigd door S1NN3D op 19-11-2022 07:35 ]

Peter

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Aliexpress of Coolblue?

Ja, er is zat te krijgen aan mediaspelers van 3 tientjes tot een paar duizend Euro. Gezien je een Asus gebruikt, heb je waarschijnlijk materiaal maximaal 1080p, geen HDR, geen "high def audio" dus dan kan je letterlijk met elke mediaplayer uit de voeten; ik denk dat in NL dan snel de Xiaomi Mi Box of Nvidia Shield als makkelijkst/bekendst leverbaar zijn. Nokia heeft ook een streambox tegenwoordig; heb er zelf weinig over gelezen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@peterbrk Aankoopadvies doen we in Beeld en geluid koopadvies. Dit topic wordt niet daarheen verplaatst maar gesloten omdat het niet voldoet.

Als je in BGK een nieuw topic open, gebruik dan vooral de template die je voorgeschoteld krijgt. Vooral welke opties je zelf al gevonden hebt. In BGK kun je talloze soortgelijke topics vinden ter inspiratie. Ook categorie: Mediaspelers is een prima startpunt.

Dit topic is gesloten.