Eens een hele tijd terug had ik op discovery een docu gezien over epilepsie. Een mogelijk geneesmiddel was het splitsen van de twee hersenhelften, een vervelend nadeel was dat zomaar bv. je hand dingen ging doen je niet wou. Bv 's nachts tijden het slapen ging je hand je wurgen, en nog meer van zulke dingen. Sommige wetenschappers denken dat er op deze manier een soort van 2de ziel of geest in je lichaam zit en dat die alleen verborgen is als je twee hersenhelften nog verbonden zijn. Heel vaag, maar ik vraag me nu af wat jullie hiervan denken.
Een ander nadeel van dit spitsen is dat je dingen die je met je rechter hand voelt niet kan herkennen maar met je linker hand wel, of andersom.
Is dit zogenaamde geneesmiddel voor epilepsie dan wel een goed geneesmiddel, moet dit verboden worden of zou dit vaker gebruikt mogen worken. Wat vinden jullie daarvan?
Een ander nadeel van dit spitsen is dat je dingen die je met je rechter hand voelt niet kan herkennen maar met je linker hand wel, of andersom.
Is dit zogenaamde geneesmiddel voor epilepsie dan wel een goed geneesmiddel, moet dit verboden worden of zou dit vaker gebruikt mogen worken. Wat vinden jullie daarvan?