Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin123
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 18-03 17:21
Waar kan ik in Chrome specifieke woorden die automatisch naar voren komen als ik begin te typen wissen? Ik bedoel niet op de Google zoekfunctie, maar bij zoekvelden op alle sites. Als ik bijvoorbeeld op een webshop in het zoekveld de 'b' intyp komen er woorden naar voren die niets met de webshop te maken hebben, maar woorden die ik ooit op een andere website in een zoekveld heb ingetypt.

Het enige wat ik kan vinden is een manier om alles van automatisch invullen te verwijderen, maar hoe kan ik specifieke woorden wissen?

Beste antwoord (via rens-br op 19-11-2022 00:11)

• Martin123
Dit werkt. Dank je wel. Is er geen optie in Chrome waar je alle woorden voor auto-invullen kan opzoeken, selecteren en verwijderen, zoals dat bij Geschiedenis kan?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

Als het woord weer verschijnt, selecteer je hem met de pijltjestoetsen en druk je op shfit+delete (op mac: shift + FN + delete).

Beschermheer van het consumentenrecht

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Martin123
Dit werkt. Dank je wel. Is er geen optie in Chrome waar je alle woorden voor auto-invullen kan opzoeken, selecteren en verwijderen, zoals dat bij Geschiedenis kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

Er is volgens mij geen ingebouwde manier voor, maar de waarden worden opgeslagen in een sqlite database dus kun je langs die weg aanpassingen maken. Hier staat een manier beschreven: https://superuser.com/questions/884029/see-all-autofill-data

Beschermheer van het consumentenrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin123
Oei, dit wordt mij te technisch. Ik weet nu in ieder geval dat ik woorden met shfit+delete kan verwijderen. Hartelijk bedankt voor je hulp.