Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik zit met een irritant probleem sinds ik afgelopen weekend de Android 13 upgrade heb geïnstalleerd op m'n Samsung Galaxy S22, namelijk dat met het quick settings menu (bovenrand van scherm naar beneden slepen) de brightness slider over de onderste rij knoppen heen valt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/B5pyUv0iQke3QXUohoXIgply.jpg

Wellicht dat het te maken heeft met de display density settings (geen idee wat exacte naam in settings was). Die had ik voor de upgrade via developer options ingesteld, maar kan het nu nergens meer vinden in de settings.

Lijkt in ieder geval niet de liggen aan Nova Launcher, want ook met standaard One UI Home launcher heb ik het probleem.

Heb me al suf lopen Googlen, maar geen oplossing kunnen vinden. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Beste antwoord (via rens-br op 20-11-2022 20:28)

• Kid Jansen
  • Niet online
@Tazzios ik bedoel binnen de developer options, het developer options menu zelf was wel gewoon nog actief na upgrade.

@swhnld ga ik proberen

EDIT: was uiteindelijk niet nodig, want kreeg toevallig net weer een update binnen, na installeren daarvan is probleem al opgelost. Alsnog bedankt voor het bedenken!

[ Voor 36% gewijzigd door Kid Jansen op 20-11-2022 16:17 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik heb afgelopen donderdag Android 13 geïnstalleerd op mijn Samsung Galaxy S20 plus en meteen zonet even getest of ik hetzelfde probleem zie. Zelf gebruik ik altijd veeggebaren maar heb het ook even met de knoppen onderaan geprobeerd maar hier bij mij is het normaal. Alleen heb ik dan verder niks in dev mode ingesteld en staat alles zeg maar standaard. Dus het zal dan toch vermoedelijk met die instelling in dev mode te maken hebben maar geen idee waar dat ergens staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik weet dus waar het stond in Android 11 en 12, maar heb echt elke instelling in dev mode doorlopen, maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:09
Probeer de cache te wissen, werkt dat niet kan er een bitje omgevallen zijn en kun je een factory reset proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-05 16:18

Tazzios

..

Die had ik voor de upgrade via developer options ingesteld, maar kan het nu nergens meer vinden in de settings.
die moet je waarschijnlijk opnieuw activeren door 10 keer op het buildnummer te drukken.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
@Tazzios ik bedoel binnen de developer options, het developer options menu zelf was wel gewoon nog actief na upgrade.

@swhnld ga ik proberen

EDIT: was uiteindelijk niet nodig, want kreeg toevallig net weer een update binnen, na installeren daarvan is probleem al opgelost. Alsnog bedankt voor het bedenken!

[ Voor 36% gewijzigd door Kid Jansen op 20-11-2022 16:17 ]

Pagina: 1