Geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floris Janssen
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16-01 19:26
Goedemiddag,

Ik heb jullie hulp nodig!

Vannochtend toen ik de deur uit moest wilde ik mijn pc uitschakelen (via Windows logo en dan uitschakelen) daar reageerde hij niet op. Dus heb ik het via Ctrl Alt del gedaan. Toen zag ik zo zon draai logo met blauwe achtergrond (om het zo even te zeggen) maar wel zonder het woord afsluiten er onder. Toen ik na 10 min terug kwam om te kijken of hij uit was stond afsluiten er wel maar was hij niet uit. Omdat ik toen echt moest gaan heb ik de knop om de pc uit te schaken even ingehouden en toen ging hij uit. Nu ben ik terug thuis en als ik hem aanzet dan gaat de pc gewoon aan (fans draaien en rgb is aan) monitor merkt ook dat er iets is aangesloten (op de monitor brand ook het "zwarte licht" maar hij geeft geen beeld.

Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen!!

I7 12700k
Samsung 980 pro
32gb cl16 3200
Rtx 3070 ti
850w voeding

Beste antwoord (via Floris Janssen op 18-11-2022 14:00)

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:41
Stroom helemaal van het systeem af, powerknop van de behuizing indrukken zodat de maincap in de voeding ontladen is en vervolgens weer in het stopcontact doen.

CMOS resetten.

Videokaart eruit en de monitor aansluiten op het moederbord.

Welk merk en type moederbord en voeding heb je?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:41
Stroom helemaal van het systeem af, powerknop van de behuizing indrukken zodat de maincap in de voeding ontladen is en vervolgens weer in het stopcontact doen.

CMOS resetten.

Videokaart eruit en de monitor aansluiten op het moederbord.

Welk merk en type moederbord en voeding heb je?