Eufycam 2 pro versus Eufy spotlight cam solar 2 k

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReggievdB
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 28-11-2022
Ik ben in het bezit van een basistation en 2 Eufy 2 pro camera's; ik zou er nog 2 camera's bij willen maar vreemd genoeg zijn er aanbiedingen van de complete set zoals ik die al heb die goedkoper zijn dan 2x losse camera aan te schaffen. Als ik nog een set koop kan ik dan de camera's gewoon koppelen aan mijn bestaande basisstation of werken deze alleen op het nieuwe basisstation?

Ook zou ik willen weten of de Eufy spotlight cam solar 2 k vergelijkbaar is en werkt als de Eufy 2 pro of wat het verschil is en koppel je deze ook met het basisstation of werkt deze op zich?
...

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReggievdB
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 28-11-2022
iemand ervaring mee????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je de set koopt kun je de camera's gewoon aan je bestaande homebase koppelen. Het kan wel interessant zijn om de tweede homebase wel in gebruik te nemen: is immers weer 16GB opslag erbij (dus beelden blijven langer bewaard) en andere limieten van de homebase.

En ook qua bereik kan het voordelen hebben (als de nieuwe camera's bijv. in een ander gebied hangen), dan kan je de homebase elders neerzetten waar dat voor die camera's handiger is. Je kunt meerdere homebases - en bijbehorende camera's - allemaal vanuit dezelfde app zien. Dus qua gebruikservaring maakt het niet uit.

Met die andere camera heb ik geen ervaring en staat op de Europese site niet vermeld. Ik zie bij specs van webshops wel dat 'ie intern geheugen heeft, dus vermoedelijk betekent dat dat 'ie niet met de homebase samenwerkt maar als zelfstandige camera bedoelt is, net als de diverse solocam's.

Zie ook https://ankertechnologyco...ween-eufySecurity-Devices