Geen audio hoorbaar, anders dan meldingen van Windows

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wellicht heeft iemand de oplossing, sinds een dag of twee heb ik geen audio meer bij afspelen videos of muziek. Ik hoor wel meldingen van Windows, dus aan de speaker ligt het niet. Ook niet wanneer ik andere speakers aansluit. Je ziet de speler wel lopen, maar geen audio.

Nu heb ik al geprobeerd te checken of er iets niet goed is ingesteld onder de luidspreker naast de klok en het volume staat voluit, ook alle soorten meldingen staan op 100%. In de BIOS heb ik ook geen opties kunnen vinden en de stuurprogramma's zijn opnieuw geïnstalleerd.

Voor ik Windows opnieuw ga installeren vroeg ik mij af of iemand dit herkend en hopelijk een oplossing heeft, het is frustrerend. :)

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Topic mag worden gesloten, audio uitvoerformaat op 16 bit 192000 Hz gezet en er was weer geluid. :)

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2