Beste tweakers,
- Klopt het dat ik een bedrade Honeywell thermostaat (zie onder) kan vervangen door een Tado?
- Klopt het de warmteafleverset van Eneco niet kan moduleren, en de Tado hem daarom via "aan/uit" zal aansturen?
Op dit moment heb ik stadsverwarming van Eneco met een warmteafleverset. De warmte in huis regel ik via een centrale thermostaat. Ik wil deze vervangen door een Tado, maar ik twijfel of dit kan.
Als ik de afbeeldingen in sommige topics zie, lijkt het me een kwestie van de 2 draadjes in de goede ingangen aansluiten (welke dat dan ook mogen zijn):
:strip_exif()/f/image/dGsgOaWTpO3VBakc63k0DTco.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar klopt mijn idee wel?
Alvast bedankt
TLDR
Concreet zoek ik antwoord op deze vragen:- Klopt het dat ik een bedrade Honeywell thermostaat (zie onder) kan vervangen door een Tado?
- Klopt het de warmteafleverset van Eneco niet kan moduleren, en de Tado hem daarom via "aan/uit" zal aansturen?
Achtergrond
Hopelijk kunnen jullie me vertellen of ik mijn standaard Honeywell thermostaat kan vervangen door een Tado slimme thermostaat.Op dit moment heb ik stadsverwarming van Eneco met een warmteafleverset. De warmte in huis regel ik via een centrale thermostaat. Ik wil deze vervangen door een Tado, maar ik twijfel of dit kan.
Als ik de afbeeldingen in sommige topics zie, lijkt het me een kwestie van de 2 draadjes in de goede ingangen aansluiten (welke dat dan ook mogen zijn):
:strip_exif()/f/image/dGsgOaWTpO3VBakc63k0DTco.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar klopt mijn idee wel?
Alvast bedankt