Ik heb een Mac book Air en wat oudere Samsung tv zonder airplay. Nu heb ik een simpele dongle van Wecast om programma's te streamen. Tot voor kort werkte dit prima. Echter sinds paar weken heb ik nog wel geluid maar geen beeld meer. Ik heb het getest met 4 verschillende browsers maar het werkt allemaal niet meer. Middels een hdmi kabel werkt het wel dus het ligt niet aan de tv. Ik heb het ook getest op een windows laptop en daar werkt het wel met verschillende browsers. Dus de dongle lijkt ook in orde.
Is er wellicht een IOS instelling die dit blokkeert? Ik heb de ad blokker al uit gezet en ook de VPN. Overigens heeft mijn Iphone hetzelfde probleem dus ik weet echt niet meer wat het kan zijn. Moet ik wellicht iets aanpassen in mijn router? Ik heb T-mobile glasvezel.
Is er wellicht een IOS instelling die dit blokkeert? Ik heb de ad blokker al uit gezet en ook de VPN. Overigens heeft mijn Iphone hetzelfde probleem dus ik weet echt niet meer wat het kan zijn. Moet ik wellicht iets aanpassen in mijn router? Ik heb T-mobile glasvezel.