Black Friday deals feedback 2022

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric van Ballegoie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 15:53

Eric van Ballegoie

Reviewcoördinator
Topicstarter
Net als de afgelopen jaren houden wij in ons grote Black Friday Deals artikel bij welke producten de afgelopen week sterk in prijs gedaald zijn om zo inzicht te geven in wat échte deals zijn.

Omdat we deze lijsten automatisch genereren op basis van een hele hoop variabelen, kan het gebeuren dat er een product tussendoor glipt dat geen goede deal is. Voor dit jaar hebben we de functionaliteit uitgebreid, zodat we producten handmatig kunnen filteren. Zie jij dus een product dat niet in het overzicht thuishoort? Post het dan in dit topic, en we halen hem er zo snel mogelijk uit.

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.C_N00B
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-05 12:27
Volgens de mediamarkt is de

Olympus M.Zuiko Digital ED 40-150mm 1:4.0-5.6 R Zwart

Definitief uitverkocht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleo123
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-05 23:17
uitvoering: Huawei MateBook D15 (53012TRG)

Deze staat helemaal vooraan in het artikel met 50% korting. Hij stond even kort voor €1000 terwijl hij altijd €550 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric van Ballegoie

Eric van Ballegoie

Reviewcoördinator
Topicstarter
Dank voor de meldingen, beide zijn opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWL92
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14:43
uitvoering: Poco M4 Pro 5G, 6GB, 128GB opslag Zwart

€ 455,57
€ 259,- <- was vaker door het jaar te vinden voor (of rond, zelfs iets goedkoper dan) deze prijs, pas sinds half oktober erg duur..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:48

WoutF

Hoofdredacteur
JWL92 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:08:

€ 455,57
€ 259,- <- was vaker door het jaar te vinden voor (of rond, zelfs iets goedkoper dan) deze prijs, pas sinds half oktober erg duur..
Aaaaand...it's gone

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-05 15:06
https://tweakers.net/pric...rgb-dual-fan-edition.html

Nu met 15% korting voor 440 euro, maar was in september nog 409

https://tweakers.net/pric...gb-edition-gddr6-evo.html

Nu met 20% korting voor 306 euro, maar dat was hij 1 tm 13 oktober ook al en op 28 oktober ook nog een dag lang.

https://tweakers.net/pric...ntom-gaming-d-8gb-oc.html

Nu met 23% korting voor 609, maar dat was hij tot 13 oktober ook al.

Edit: Zo kan ik nog wel even doorgaan. Bij de videokaarten is er nauwelijks een echte aanbieding. De meeste hebben 30 dagen geleden de prijs omhoog gegooid, sommige waren zelfs daar nog te laat mee.

[ Voor 67% gewijzigd door darkpluisje op 18-11-2022 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroervanhenk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-04 11:36
Deze klopt ook niet: uitvoering: LG OLED48A16LA Zwart

Ik vraag me eigenlijk af hoeveel er wel kloppen? Ik neem aan dat deze lijst automatisch is samengesteld en niet handmatig, maar dan nog kan jullie software dit soort afwijkingen in de prijsgrafieken toch wel herkennen?

[ Voor 45% gewijzigd door debroervanhenk op 18-11-2022 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
debroervanhenk schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:31:
Deze klopt ook niet: uitvoering: LG OLED48A16LA Zwart

Ik vraag me eigenlijk af hoeveel er wel kloppen? Ik neem aan dat deze lijst automatisch is samengesteld en niet handmatig, maar dan nog kan jullie software dit soort afwijkingen in de prijsgrafieken toch wel herkennen?
De basis is automatisch inderdaad en we kunnen handmatig artikelen eruit filteren. Aan het begin van de BF-periode zitten we er bovenop om zo snel mogelijk jullie suggesties te verwerken (en wat we zelf zien). Daarmee zijn de grote uitschieters er snel uit.

Deels blijft het beoordelen of iets wel of geen goede deal is mensenwerk. Het product wat jij aandraagt vind ik daar een goed voorbeeld van. Ja, afgelopen zomer was hij nog net iets goedkoper dan nu (en in het voorjaar flink), maar hij is nu wel op zijn goedkoopst van de afgelopen vier maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cs-tweak
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-03 07:38
@Eric van Ballegoie
Misschien iets off-topic (al is het ook feedback): kan ik ergens ook desktops rondom Black Friday als categorie aanklikken / of daar makkelijk de prijsdalers zien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
cs-tweak schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:01:
@Eric van Ballegoie
Misschien iets off-topic (al is het ook feedback): kan ik ergens ook desktops rondom Black Friday als categorie aanklikken / of daar makkelijk de prijsdalers zien?
Ben ik op dit moment aan het toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
cs-tweak schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:01:
@Eric van Ballegoie
Toegevoegd aan de laptop-pagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-02 01:25
darkpluisje schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:23:

Nu met 15% korting voor 440 euro, maar was in september nog 409

https://tweakers.net/pric...gb-edition-gddr6-evo.html

Nu met 20% korting voor 306 euro, maar dat was hij 1 tm 13 oktober ook al en op 28 oktober ook nog een dag lang.

https://tweakers.net/pric...ntom-gaming-d-8gb-oc.html

Nu met 23% korting voor 609, maar dat was hij tot 13 oktober ook al.

Edit: Zo kan ik nog wel even doorgaan. Bij de videokaarten is er nauwelijks een echte aanbieding. De meeste hebben 30 dagen geleden de prijs omhoog gegooid, sommige waren zelfs daar nog te laat mee.
@Eric van Ballegoie : is het mogelijk om met de tool een prijsdaling te spotten over bijv. de afgelopen 3 maanden ipv afgelopen 2 weken?

Het komt vaak voor dat verkopers de prijs in ruim 2 weken langzaam opschroeven, om vervolgens korting te geven. Zelfs fabrikanten als Philips doen dat (toevallig opgemerkt voor producten die op mn wish-list staan). Zo kan je werkelijk black friday deals vinden, in NL. We weten dat er helaas geen Amerikaanse toestanden zijn in NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
twkr18526 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:28:
[...]

@Eric van Ballegoie : is het mogelijk om met de tool een prijsdaling te spotten over bijv. de afgelopen 3 maanden ipv afgelopen 2 weken?

Het komt vaak voor dat verkopers de prijs in ruim 2 weken langzaam opschroeven, om vervolgens korting te geven. Zelfs fabrikanten als Philips doen dat (toevallig opgemerkt voor producten die op mn wish-list staan). Zo kan je werkelijk black friday deals vinden, in NL. We weten dat er helaas geen Amerikaanse toestanden zijn in NL.
Nee, aan die knop kunnen we niet zover terugdraaien. Daarbij krijg je dan ook dat dingen buiten de boot vallen die mogelijk nog wel interessant kunnen zijn. Daarom hebben we ook het groene label dat getoond wordt als een product de afgelopen zes maanden niet zo goedkoop is geweest, daar weet je vrijwel zeker van dat het een goede deal is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutch PCBuilds
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-04 14:34
uitvoering: Phanteks Enthoo 719 Zwart

Is in de black friday deals nu de oorspronkelijke prijs, niet echt een deal dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twkr18526
WoutF schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:46:
[...]
Nee, aan die knop kunnen we niet zover terugdraaien. Daarbij krijg je dan ook dat dingen buiten de boot vallen die mogelijk nog wel interessant kunnen zijn.
OK, het is dus technisch niet mogelijk om te filteren op bijv. de laatste 3 maanden? Het is maar een idee van een lezer, mochten jullie dat ooit willen overwegen.

Het kortingspercentage berekend tov de laatste 2 weken is vaak al heel hoger, dan als je al de laatste 4 weken zou vergelijken. Als je op willekeurige producten klikt, zie je al vrij vaak dat de prijzen eerst ruim +2 weken van te voren al omhoog zijn gegaan, voordat er een korting nu komt.

* Uit nieuwsgierigheid: Welke dingen zouden buiten de boot vallen? De producten met giga mooie +50% korting, waarvan de kortingsprijs daarvoor de normale prijs was? Of andere dingen?
* Je zou deze filter een keuze voor de gebruiker kunnen maken. Kan de lezer zelf kiezen of ze die dingen buiten beschouwing willen laten, of liever jullie 2 weken wil aanhouden. (Wederom: iets voor de ideeën bak d:)b )

[ Voor 10% gewijzigd door twkr18526 op 18-11-2022 12:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xarbero
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-05 14:09
uitvoering: MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT OC
deze staat bij de grafische kaarten als een goeie deal... ik denk het niet :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-05 09:38

World Citizen

FreeReef.nl

Als ik via de Black Friday knop in de menubalk op "Camera's en accessoires" klik, dan krijg ik geen DSLR (spiegelreflex) camera's te zien.

Als ik onderaan die pagina op Bekijk alle camera-, lens- en dronedeals klik, dan blijkt dat deze niet is aangevinkt in de filter.

Op zich kan ik hem aanvinken, geen probleem... maar ik vond het vreemd dat Drones wel aangevinkt is en dat Spiegelreflex camera's dat niet zijn. Mogelijk is het dus gewoon een foutje?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
twkr18526 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 12:24:
[...]

OK, het is dus technisch niet mogelijk om te filteren op bijv. de laatste 3 maanden? Het is maar een idee van een lezer, mochten jullie dat ooit willen overwegen.
Op dit moment kunnen we in de backend inderdaad niet verder terug in de tijd filteren. Ik gok dat dat technisch gezien gemaakt zou kunnen worden, maar voor nu is die mogelijkheid er niet.
Het kortingspercentage berekend tov de laatste 2 weken is vaak al heel hoger, dan als je al de laatste 4 weken zou vergelijken. Als je op willekeurige producten klikt, zie je al vrij vaak dat de prijzen eerst ruim +2 weken van te voren al omhoog zijn gegaan, voordat er een korting nu komt.

* Uit nieuwsgierigheid: Welke dingen zouden buiten de boot vallen? De producten met giga mooie +50% korting, waarvan de kortingsprijs daarvoor de normale prijs was? Of andere dingen?
Stel een product is standaard 500 euro, met een stabiele prijs. En stel dat dit product twee maanden terug eventjes voor een dag 400 euro was. En stel dat dit product nu tijdens Black Friday 425 euro is. Als we voor de korting vergelijken met de afgelopen drie maanden is de laagste prijs 400 euro, de huidige 425, dus geen deal. Ik zou durven stellen dat het wel een deal is. Hoe verder je terugkijkt, hoe groter de kans dat dit soort uitschieters voorkomen.

Daarom hebben we ook dat groene label voor producten die de afgelopen zes maanden niet zo goedkoop waren. Voor producten waar dat niet staat loont het zoals we ook schrijven altijd om naar de prijsgrafiek te kijken en te dubbelchecken.
* Je zou deze filter een keuze voor de gebruiker kunnen maken. Kan de lezer zelf kiezen of ze die dingen buiten beschouwing willen laten, of liever jullie 2 weken wil aanhouden. (Wederom: iets voor de ideeën bak d:)b )
Via de Deals-pagina in de Pricewatch kun je de filterparameters sowieso zelf aanpassen: https://tweakers.net/pricewatch/deals/. Ik zal eens een balletje opgooien of we die daterange voor de toekomst kunnen uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

WoutF schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 12:52:
[...]

Stel een product is standaard 500 euro, met een stabiele prijs. En stel dat dit product twee maanden terug eventjes voor een dag 400 euro was. En stel dat dit product nu tijdens Black Friday 425 euro is. Als we voor de korting vergelijken met de afgelopen drie maanden is de laagste prijs 400 euro, de huidige 425, dus geen deal. Ik zou durven stellen dat het wel een deal is. Hoe verder je terugkijkt, hoe groter de kans dat dit soort uitschieters voorkomen.
Vind ik een goede manier van doen, zeker omdat je niet meer terug kunt vinden of het product inderdaad toen leverbaar was bij een betrouwbare webwinkel. Zeker korte uitschieters met een flinke korting (of: onrealistisch lage prijs) zijn vaker van slechtewebshop.nl dan goedewinkel.nl ;)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
JWL92 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:08:

€ 455,57
Deze review uit 2021 heeft het zelfs over 229 en 249
https://www.androidplanet.nl/reviews/poco-m4-pro-review/
De Poco M4 Pro is in twee versies beschikbaar: met 4GB RAM en 64GB opslagruimte, of met 6GB RAM en 128 opslagruimte. Voor het goedkoopste model betaal je 229 euro. Kies je voor meer werk- en opslaggeheugen, dan ben je 249 euro kwijt
Gaat dan wel over de 4gb en 6gb variant, vermoedelijk zijn er inmiddels de 6 en 8 gb versies, die ondersteunen ook 5G blijkbaar.

Hier is de 6 Gb variant 209 euro: (oude model?)
https://www.belsimpel.nl/poco-m4-pro

Ik zie dat de M4 Pro 5G een 'ander' toestel is, vergelijking klopt dus niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Viper® op 18-11-2022 13:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
World Citizen schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 12:48:
Als ik via de Black Friday knop in de menubalk op "Camera's en accessoires" klik, dan krijg ik geen DSLR (spiegelreflex) camera's te zien.

Als ik onderaan die pagina op Bekijk alle camera-, lens- en dronedeals klik, dan blijkt dat deze niet is aangevinkt in de filter.

Op zich kan ik hem aanvinken, geen probleem... maar ik vond het vreemd dat Drones wel aangevinkt is en dat Spiegelreflex camera's dat niet zijn. Mogelijk is het dus gewoon een foutje?
Ik heb de link even gefixt, maar voor het artikel is die categorie wel aangevinkt. Ik ga even kijken waar dat mis gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twkr18526
WoutF schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 12:52:
[...]
[...]
Via de Deals-pagina in de Pricewatch kun je de filterparameters sowieso zelf aanpassen: https://tweakers.net/pricewatch/deals/. Ik zal eens een balletje opgooien of we die daterange voor de toekomst kunnen uitbreiden.
Bedankt voor je toelichtingen en tips! Sowieso een mooi initiatief. De waardering blijkt denk ik oa uit de vervolgvragen die uit interesse komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:50

Louw Post

Cerenas

Dit moederbord staat voor 27% korting in de lijst, maar deze is de afgelopen weken al vaker voor €200 verkrijgbaar geweest en daarvoor ook al voor 219. Uiteindelijk lijkt het dus op maar zo'n 5% korting.
uitvoering: NZXT N7 B550 - Zwart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
World Citizen schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 12:48:

Heb nog even gecheckt en ik zie iig de Canon EOS 2000D in de lijst, dus de categorie wordt meegepakt. Heel veel deals zijn er alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-05 09:38

World Citizen

FreeReef.nl

WoutF schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:46:
[...]

Heb nog even gecheckt en ik zie iig de Canon EOS 2000D in de lijst, dus de categorie wordt meegepakt. Heel veel deals zijn er alleen niet.
Ja excuus, ik denk inderdaad dat hij in het artikel wel klopte, maar er gewoon weinig aanbiedingen zijn.
Ik zie dat het linkje nu gefixed is inderdaad.

Hopen dat er nog mooie deals komen!

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Louw Post schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:32:
Dit moederbord staat voor 27% korting in de lijst, maar deze is de afgelopen weken al vaker voor €200 verkrijgbaar geweest en daarvoor ook al voor 219. Uiteindelijk lijkt het dus op maar zo'n 5% korting.
uitvoering: NZXT N7 B550 - Zwart
Het percentage vertekent inderdaad, maar dat kan ik helaas niet handmatig aanpassen. Hij is wel goedkoper dan ooit, dus ik laat hem erin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
https://tweakers.net/pric...lg-65ur640s9zd-blauw.html

Wordt als 2e genoemd in televisies, deze is letterlijk duurder geworden ten opzichte van gisteren. Was bijna heel oktober ook goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-05 17:40

GerritGekke

Gamechanger

Te veel om op te noemen, controleer alle laptops eens voor de aardigheid. Prijzen zijn ca. een maand voor BF fors gestegen en nu is het ineens een deal. Dit zijn geen deals. Dit is manipulatie.

Het zou wel zo fris zijn voor tweakers om dit er uit te filteren. Trek de periode van twee weken naar afgelopen twee maanden. Dat geeft een veel beter beeld.

Of krijgt tweakers betaald voor deze praktijken? Dan zou het wel zo netjes zijn om dit er bij te vermelden.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

WoutF schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:59:
[...]

Het percentage vertekent inderdaad, maar dat kan ik helaas niet handmatig aanpassen. Hij is wel goedkoper dan ooit, dus ik laat hem erin staan.
Leuk dat je dit laat staan, maar het is vertekend. Zoals je zelf al aangeeft. Haal dan de percentages weg en plek er een label op dat het nog nooit zo goedkoop is geweest. Anders is het misleidend.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
darkpluisje schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:12:
https://tweakers.net/pric...lg-65ur640s9zd-blauw.html

Wordt als 2e genoemd in televisies, deze is letterlijk duurder geworden ten opzichte van gisteren. Was bijna heel oktober ook goedkoper
Ik zie die er niet tussen staan. Jij nog steeds wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
WoutF schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 17:03:
[...]

Ik zie die er niet tussen staan. Jij nog steeds wel?
Nee nu niet meer, deze wel op plek 4:

https://tweakers.net/pric...tenlands-model-zwart.html

Vandaag 400 euro duurder dan gisteren, staat toch aangemerkt met 25% korting
Was tot 6 november nog 250 euro goedkoper dan vandaag.

Edit: Heb je niet een stagiaire die je ze allemaal even langs kan laten lopen? :+ Snap dat dit allemaal automatisch gegenereerd wordt maar het is vrij schrijnend hoeveel "aanbiedingen" minder dan 30 dagen geleden nog goedkoper waren en nu toch worden aangemeld als deal.

[ Voor 23% gewijzigd door darkpluisje op 18-11-2022 17:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
GerritGekke schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:31:
Te veel om op te noemen, controleer alle laptops eens voor de aardigheid. Prijzen zijn ca. een maand voor BF fors gestegen en nu is het ineens een deal. Dit zijn geen deals. Dit is manipulatie.

Het zou wel zo fris zijn voor tweakers om dit er uit te filteren. Trek de periode van twee weken naar afgelopen twee maanden. Dat geeft een veel beter beeld.
Ik ben net handmatig door alle laptops gelopen. Daar zag ik inderdaad een trend van modellen die onlangs verhoogd waren. Ik heb de 'terugkijkperiode' zo ver mogelijk opgerekt en daarmee zijn een boel verdwenen. Thanks voor het melden :)
Of krijgt tweakers betaald voor deze praktijken? Dan zou het wel zo netjes zijn om dit er bij te vermelden.
Nope, puur op basis van data.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
darkpluisje schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 17:09:
[...]

Nee nu niet meer, deze wel op plek 4:

https://tweakers.net/pric...tenlands-model-zwart.html

Vandaag 400 euro duurder dan gisteren, staat toch aangemerkt met 25% korting
Was tot 6 november nog 250 euro goedkoper dan vandaag.

Edit: Heb je niet een stagiaire die je ze allemaal even langs kan laten lopen? :+ Snap dat dit allemaal automatisch gegenereerd wordt maar het is vrij schrijnend hoeveel "aanbiedingen" minder dan 30 dagen geleden nog goedkoper waren en nu toch worden aangemeld als deal.
Ik ben de stagiaire :+ Deze lijsten kunnen elk kwartier veranderen. Echte fouten kunnen we op een blacklist zetten en verder hebben we wat filterknoppen om aan te draaien. Ik heb de 'terugkijktijd' net ook voor tv's wat hoger gezet, dat lijkt het gewenst effect te hebben.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

GerritGekke schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:31:

Sneue opmerking :X

On-topic
Kudos voor deze actie. Wel terecht commentaar dat er misschien naar een langere periode gekeken kan worden voor de prijzen zodat duidelijker wordt wat echte BF deals zijn.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 8x4
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

8x4

Ik heb enkele producten aangeklikt op de eerste pagina van de 'Black Friday'-deals.

uitvoering: EVGA Z12 RGB (Qwertz DE) "56% daling dus voor €24,50!!!", maar de prijs is de afgelopen 2wk letterlijk verdubbeld.

uitvoering: HP 650 draadloze toetsenbord- en muiscombinatie zogenaamd 56% korting dus nu voor €49, maar minimumprijs niet zo heel lang geleden was €67,76. De korting is dus slechts ongeveer 27% en niet 56%.

uitvoering: Corsair HS60 Haptic 55% korting bij slechts één winkel (alternate). Klik je verder op die winkel, blijkt het product niet eens leverbaar te zijn momenteel.

uitvoering: PNY CS900 2,5" 2TB zogenaamd 54% korting waardoor nu voor €129,90 als 'aanbieding' te koop is, maar het afgelopen jaar was de minimumprijs ca €185 (en de prijs is de afgelopen maand opgehoogd). De daadwerkelijke korting is dus ca 29,7% en niet 54%.

uitvoering: Acer Predator 52% korting voor slechts €129 euro, maar de afgelopen 2mnd was de prijs behoorlijk verhoogd. Enkele maanden geleden was de prijs €149. De korting die je krijgt is dus slechts 13%.

uitvoering: Huawei MateBook D15 (53012TRG) zogenaamd 52% korting en nu voor €499, maar hij is altijd €549 geweest en de prijs is afgelopen tijd opgehoogd. De korting is dus slechts 9%.

uitvoering: KitchenAid 5KFP1325 zogenaamd 51% korting voor €206, maar de prijs is wederom opgehoogd recent. Normale prijs is altijd €206 geweest. Dus de korting is precies 0%.

uitvoering: Inno3D GeForce RTX 3080 Frostbite LHR 48% dus 889,90, maar wederom was de afgelopen maand de prijs verhoogd. De kaart het afgelopen jaar €999 gekost. De korting is dus slechts 10,9%.

uitvoering: Phanteks Eclipse P500A Digital (RGB) Zwart 47% korting dus €156,90, maar hij is altijd rond de €156 euro geweest. Je hebt dus 0% korting.

Ik kan echt nog even doorgaan. Misschien is het handiger als de filters aangepast worden of handmatig de echte deals te selecteren in plaats van met behulp van een geautomatiseerd proces.

Met zoveel 'fake' deals...in hoeverre kan er dan nog waarde gehecht worden aan dit 'black friday' artikel van Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvdbos
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-05 16:59
8x4 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 19:25:
...
uitvoering: KitchenAid 5KFP1325 zogenaamd 51% korting voor €206, maar de prijs is wederom opgehoogd recent. Normale prijs is altijd €206 geweest. Dus de korting is precies 0%.
...
Een aantal andere van je meldingen lijken te kloppen maar deze niet. Die staat voor 124,50 op de pagina en in de PW.... Prijs was trouwens wel verhoogd van 206 naar 277... Maar nog steeds aanzienlijke korting...

[ Voor 8% gewijzigd door bvdbos op 18-11-2022 19:38 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Ik heb enkele producten aangeklikt op de eerste pagina van de 'Black Friday'-deals.

uitvoering: EVGA Z12 RGB (Qwertz DE) "56% daling dus voor €24,50!!!", maar de prijs is de afgelopen 2wk letterlijk verdubbeld.

uitvoering: HP 650 draadloze toetsenbord- en muiscombinatie zogenaamd 56% korting dus nu voor €49, maar minimumprijs niet zo heel lang geleden was €67,76. De korting is dus slechts ongeveer 27% en niet 56%.

uitvoering: Corsair HS60 Haptic 55% korting bij slechts één winkel (alternate). Klik je verder op die winkel, blijkt het product niet eens leverbaar te zijn momenteel.

uitvoering: PNY CS900 2,5" 2TB zogenaamd 54% korting waardoor nu voor €129,90 als 'aanbieding' te koop is, maar het afgelopen jaar was de minimumprijs ca €185 (en de prijs is de afgelopen maand opgehoogd). De daadwerkelijke korting is dus ca 29,7% en niet 54%.

uitvoering: Acer Predator 52% korting voor slechts €129 euro, maar de afgelopen 2mnd was de prijs behoorlijk verhoogd. Enkele maanden geleden was de prijs €149. De korting die je krijgt is dus slechts 13%.

uitvoering: Huawei MateBook D15 (53012TRG) zogenaamd 52% korting en nu voor €499, maar hij is altijd €549 geweest en de prijs is afgelopen tijd opgehoogd. De korting is dus slechts 9%.

uitvoering: Inno3D GeForce RTX 3080 Frostbite LHR 48% dus 889,90, maar wederom was de afgelopen maand de prijs verhoogd. De kaart het afgelopen jaar €999 gekost. De korting is dus slechts 10,9%.

uitvoering: Phanteks Eclipse P500A Digital (RGB) Zwart 47% korting dus €156,90, maar hij is altijd rond de €156 euro geweest. Je hebt dus 0% korting.

Ik kan echt nog even doorgaan. Misschien is het handiger als de filters aangepast worden of handmatig de echte deals te selecteren in plaats van met behulp van een geautomatiseerd proces.

Met zoveel 'fake' deals...in hoeverre kan er dan nog waarde gehecht worden aan dit 'black friday' artikel van Tweakers?
Bedankt voor het doorgeven. Ik heb voor de deals op de eerste pagina van het overzicht de terugkijkperiode ook maximaal opgehoogd en een aantal er handmatig uitgeknikkerd. Daarna ben ik in overleg met onze ontwikkelaars hoe ingewikkeld het is om verder terug te kijken in de data.

Ik ben overigens enigszins verbaasd. We hebben de huidige parameters gekozen op basis van onze ervaringen in voorgaande jaren. Elk jaar wordt ons wel gevraagd 'Gooien retailers kort van tevoren de prijzen omhoog' en op basis van de data konden we niet zeggen dat dit het geval was. De steekproeven die ik vandaag heb gedaan laten een ander beeld zien, al is dat natuurlijk verre van een statische analyse. Daar wil ik achteraf als het achter de rug is nog eens induiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 8x4
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

8x4

Geen probleem hoor :). Goed om te horen dat jullie wel kritisch op zijn en niet het 'spelletje van winkeliers' meespelen. :thumbs-up-smiley-maar-ik-weet-de-key-daarvoor-niet-dus-daarom-maar-op-deze-manier.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
8x4 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 22:00:
Geen probleem hoor :). Goed om te horen dat jullie wel kritisch op zijn en niet het 'spelletje van winkeliers' meespelen. :thumbs-up-smiley-maar-ik-weet-de-key-daarvoor-niet-dus-daarom-maar-op-deze-manier.
Ons doel is juist het tegenovergestelde: al die onzin wegfilteren en laten zien wat wèl deals zijn :) En persoonlijk zeg ik altijd tegen mensen: ga vooral niks kopen wat je niet nodig hebt omdat het toevallig in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

WoutF schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 21:54:
[...]

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb voor de deals op de eerste pagina van het overzicht de terugkijkperiode ook maximaal opgehoogd en een aantal er handmatig uitgeknikkerd. Daarna ben ik in overleg met onze ontwikkelaars hoe ingewikkeld het is om verder terug te kijken in de data.

Ik ben overigens enigszins verbaasd. We hebben de huidige parameters gekozen op basis van onze ervaringen in voorgaande jaren. Elk jaar wordt ons wel gevraagd 'Gooien retailers kort van tevoren de prijzen omhoog' en op basis van de data konden we niet zeggen dat dit het geval was. De steekproeven die ik vandaag heb gedaan laten een ander beeld zien, al is dat natuurlijk verre van een statische analyse. Daar wil ik achteraf als het achter de rug is nog eens induiken.
De retailers hebben ook een learning curve. Iets met behaalde resultaat uit het verleden .. de retailers houden deze trends vast en zeker ook bij.

 Karma

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:18
Zie deze aktie van Tweakers als een hulpmiddel en niet als koopbijbel. Je moet altijd zelf je research doen. controleer of het apparaat voldoet aan je verwachtingen en controleer of de prijs ook klopt.

Het is onmogelijk om handmatig alle deals te controleren. Vooral omdat de voorraden en de prijzen bij de winkels steeds veranderen.

Ik ben al een tijd op zoek naar de perfecte monitor voor onderweg en een nieuwe voor op kantoor. Ik kijk elke dag met plezier door de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramsterdam
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik vond de Sonos sub mini bij anto beeld en geluid voor €449.

https://www.antobeeldenge...ubm1eu1blk-sub-mini-black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef4n
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-05-2024
De beide ADATA 16 GB DDR4-3200 Kit werkgeheugen blijken helaas allebei bij Alternate een 8gb kit. 2x 4 ipv 2x 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:37

Mooijekind

Manager Product Content
Stef4n schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:49:
De beide ADATA 16 GB DDR4-3200 Kit werkgeheugen blijken helaas allebei bij Alternate een 8gb kit. 2x 4 ipv 2x 8
Heb je misschien een linkje naar de pricewatch van deze producten?
Als ik zoek op Adata in combinatie met Alternate en 16GB dan krijg ik geen prijzen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebaszz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-04 20:04
Netatmo Healthy Home Coach Is een BF bij Amazon maar komt niet voor in lijst omdat hij er nog een keer in staat voor 129 euro via een andere link van Amazon.
https://www.amazon.nl/Hea...x=neta%2Caps%2C115&sr=8-6

uitvoering: Netatmo Healthy Home Coach

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Sebaszz schreef op zondag 20 november 2022 @ 11:19:
Netatmo Healthy Home Coach Is een BF bij Amazon maar komt niet voor in lijst omdat hij er nog een keer in staat voor 129 euro via een andere link van Amazon.
https://www.amazon.nl/Hea...x=neta%2Caps%2C115&sr=8-6

uitvoering: Netatmo Healthy Home Coach
Daar kunnen we helaas niets aan doen, wij pakken de prijs die Amazon in zijn feed zet. Blijkbaar is dat 129,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:11
WoutF schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 21:54:
[...]

Het afgelopen jaar is is er een inflatie geweest van 17%. Die winkeliers moeten ook veel duurder inkopen en daardoor is de prijs omhoog gegaan.

De vraag is in hoeverre er sprake is van opzet om vlak voor black friday de prijzen tijdelijk te verhogen en de korting groter te laten lijken dan die is, of dat de prijsverhoging structureel is en het lijkt of die aanbieding geen echte aanbieding is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
@aljooge

Die inflatie is niet van de afgelopen maand. Daarnaast is inflatie ook een gemiddelde en kun je dat niet zomaar projecteren op specifieke producten.

Maar het is pas echt duidelijk als de prijzen langere tijd hoger blijven.

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutusje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-04 10:11
Er kan ook sprake zijn van blackfriday krimpflatie… of iets wat er op lijkt.
Een mooi setje speakers, Argon audio forte 44, kostte voorheen €499, nu €149.

Maaaaar, voor 499 kreeg je er twee en nu voor 149 maar één…
https://www.hifiklubben.n...e=tweakers&utm_medium=cpc

Volgens de site bespaar je nu 200 euro tijdens BF. Van 499 voor 299 voor twee stuks.

Volgens pricewatch daalt de prijs van 499 naar 149,50

https://tweakers.net/pric...n-audio-forte-a4-wit.html

Edit: is uit de pw gehaald. Vreemd wel om ze per 1 in de pw te (laten) zetten, ze worden alleen als set verkocht.

[ Voor 10% gewijzigd door Brutusje op 22-11-2022 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjtuinenburg
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-05 22:54
De beamer is bij azerty 5500 euro ipv de 900-nogwat in de pricewatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:58

Dazzler2120

FP ProMod
hjtuinenburg schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 08:26:
De beamer is bij azerty 5500 euro ipv de 900-nogwat in de pricewatch
Welke beamer? Wellicht even een linkje naar de PW toevoegen?
Ik neem aan dat je uitvoering: Optoma ZK507 bedoelt?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Brutusje schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 01:21:
Er kan ook sprake zijn van blackfriday krimpflatie… of iets wat er op lijkt.
Een mooi setje speakers, Argon audio forte 44, kostte voorheen €499, nu €149.

Maaaaar, voor 499 kreeg je er twee en nu voor 149 maar één…
https://www.hifiklubben.n...e=tweakers&utm_medium=cpc

Volgens de site bespaar je nu 200 euro tijdens BF. Van 499 voor 299 voor twee stuks.

Volgens pricewatch daalt de prijs van 499 naar 149,50

https://tweakers.net/pric...n-audio-forte-a4-wit.html
Dat klopt niet inderdaad, we hebben de prijs verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny5
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11-2023
Hoi,

Op deze pagina met search en alles https://tweakers.net/pric...5WsDHSUChLTU4Mzq4AcU4NaAA staat bovenaan de WD DC HC560 van 606.03 voor 384.20 met een prijsdaling van 37%
die 606 is denk ik fout
gisteren stond die ook voor 384.20, maar toen was de daling maar 15%. als je naar de prijshistorie kijkt zie je ook dat die schijf al dagen lang voor ~528 stond.
https://i.imgur.com/DKinwaT.png
https://i.imgur.com/YXfJYil.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comatoast
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-01 14:59
Deze cpu lijkt nu een goede korting te hebben terwijl de prijs zeer recent een abnormale piek had. opeens van 300 naar 675.

https://tweakers.net/pric...zen-5-5600x-mpk-tray.html

Kan zijn dat ik iets heb gemist , dat die processor opeens super gewilt is om een willekeurige reden, maar ik vind dit erg opvallend voor een (volgens mij) niet bijzondere cpu. (de 7600x is momenteel bijna 100,- goedkoper)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
comatoast schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 15:59:
Deze cpu lijkt nu een goede korting te hebben terwijl de prijs zeer recent een abnormale piek had. opeens van 300 naar 675.

https://tweakers.net/pric...zen-5-5600x-mpk-tray.html

Kan zijn dat ik iets heb gemist , dat die processor opeens super gewilt is om een willekeurige reden, maar ik vind dit erg opvallend voor een (volgens mij) niet bijzondere cpu. (de 7600x is momenteel bijna 100,- goedkoper)
Da's geen deal inderdaad, heb 'em eruitgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morkatog
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21-04 15:23
Er staan enkele AMD 7000 processors in jullie overzicht, maar dat zijn sinds gisteren zoals jullie zelf melden geen deals meer want AMD heeft zelf de prijs verlaagd. De zogenaamde deal is dus niets anders dan de nieuwe adviesprijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:23
Waar kan ik in het overzich NAS systemen vinden? Ik zou verwachten ergens bij storage, maar daar die ik alleen maar SSD's, HDD's en Externe HDD's.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennism op 23-11-2022 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:34

Reinier

\o/

Ik begrijp ook niet helemaal waarom sommige categorieën niet in het overzicht zijn opgenomen. Waarom wordt de indeling van de pricewatch niet gevolgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric van Ballegoie

Eric van Ballegoie

Reviewcoördinator
Topicstarter
Reinier schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:19:
Ik begrijp ook niet helemaal waarom sommige categorieën niet in het overzicht zijn opgenomen. Waarom wordt de indeling van de pricewatch niet gevolgd?
Welke categorie of categorieën mis je? De reden dat we niet alle categorieën (los) hebben opgenomen, is overigens dat het artikel dan heel lang en lastig navigeerbaar zou worden. In het artikel hebben we de productgroepen opgenomen die het populairst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric van Ballegoie

Eric van Ballegoie

Reviewcoördinator
Topicstarter
Dennism schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:14:
Waar kan ik in het overzich NAS systemen vinden? Ik zou verwachten ergens bij storage, maar daar die ik alleen maar SSD's, HDD's en Externe HDD's.
NAS apparaten staan onder 'overige netwerkapparatuur op deze pagina.

Er zijn momenteel alleen weinig goede deals te vinden, zie ook de overzichtspagina in de pricewatch:
categorie: Netwerkopslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Eric van Ballegoie schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:48:
[...]

Welke categorie of categorieën mis je? De reden dat we niet alle categorieën (los) hebben opgenomen, is overigens dat het artikel dan heel lang en lastig navigeerbaar zou worden. In het artikel hebben we de productgroepen opgenomen die het populairst zijn.
OK, snap ik. Ik zal eens opnieuw kijken of de categorieën die ik zocht niet alsnog aanwezig zijn :)
Eric van Ballegoie schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:50:
[...]

NAS apparaten staan onder 'overige netwerkapparatuur op deze pagina.
Apart, want in de pricewatch staan NAS'en niet onder Netwerkapparatuur maar onder Opslag :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eric van Ballegoie

Eric van Ballegoie

Reviewcoördinator
Topicstarter
Reinier schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:54:
Apart, want in de pricewatch staan NAS'en niet onder Netwerkapparatuur maar onder Opslag :D
Dat is een terechte observatie! We zullen het voor de volgende keer tegen het licht houden, voor nu wil ik er niet meer aan sleutelen, vooral omdat we dan een categorie 'NAS' of 'Overige opslag' moeten maken, die vervolgens (vrijwel) leeg zal zijn omdat er momenteel geen goede deals zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kan ik hier ook feedback geven op de techniek?

Als je bv een SSD zoekt, zou je moeten kunnen zoeken op opslag en sorteren op prijs. Stel je jaagt op een koopje voor een goedkope SSD, dan is sorteren van goedkoop > duur handiger dan nu.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Volgens mij is daar de blauwe button Bekijk alle ssd-deals prima geschikt voor, toch? Dan kom je op het overzicht met als filter 15% prijsdaling. Daarna kan je op prijs sorteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
De link voor Lenco MC-250 klopt niet bij Proshop.nl voor 73 euro, de link gaat naar een Mackie MC-250 headset, niet de Lenco MC-250 speakerset.

MC-250 headset: https://www.proshop.nl/Gadget/Mackie-MC-250/2911318
MC-250 Lenco: https://www.proshop.nl/DA...o-BT-CD-MP3-Black/3062796

prijs is 189 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind

Mooijekind

Manager Product Content
Viper® schreef op woensdag 23 november 2022 @ 13:38:
De link voor Lenco MC-250 klopt niet bij Proshop.nl voor 73 euro, de link gaat naar een Mackie MC-250 headset, niet de Lenco MC-250 speakerset.

MC-250 headset: https://www.proshop.nl/Gadget/Mackie-MC-250/2911318
MC-250 Lenco: https://www.proshop.nl/DA...o-BT-CD-MP3-Black/3062796

prijs is 189 euro
Dank voor de melding. Ik heb de foute prijs inmiddels verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrotogel
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 19:27

vrotogel

leest vooral mee

Tussen de prijsdalers in de receivers staat een Denon AVR - X1600H die een half jaar geleden nog iets van 400 kostte. Nu voor slechts 1000 met een prijsdaling van 72 procent.
uitvoering: Denon AVR-X1600H

Life 's hard and then you die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:11
ik raak helemaal de kluts kwijt bij de adata ddr416GB 3600

volgens de pricewatch krijg je 2x8 GB

klik je op de links van de fabrikanten: deze leveren inderdaad 2x8 GB alternate / megekko
Aces direct is erg onduidelijk en het heeft er de schijn van dat die 2x 16 GB levert
azerty is stellig en zet bij de beschrijving 2x 16 GB (to good to be true?)
sicomputers levert 2x 16 gb maar dit is ongeveer wat 2x16 waard moet zijn en staat dan ook in de verkeerde rubriek van de pricewatch

https://tweakers.net/pric...x4u360016g18i-dcbk20.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
aljooge schreef op woensdag 23 november 2022 @ 18:31:
ik raak helemaal de kluts kwijt bij de adata ddr416GB 3600

volgens de pricewatch krijg je 2x8 GB

klik je op de links van de fabrikanten: deze leveren inderdaad 2x8 GB alternate / megekko
Aces direct is erg onduidelijk en het heeft er de schijn van dat die 2x 16 GB levert
azerty is stellig en zet bij de beschrijving 2x 16 GB (to good to be true?)
sicomputers levert 2x 16 gb maar dit is ongeveer wat 2x16 waard moet zijn en staat dan ook in de verkeerde rubriek van de pricewatch

https://tweakers.net/pric...x4u360016g18i-dcbk20.html
In dat geval staat het fout bij Azerty, die set met AX4U360016G18I-DCBK20 als SKU is toch echt 2x 8GB volgens de fabrikant: https://www.adata.com/upl...20_ddr4_dram_20210517.pdf

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larsdw
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-11-2024
Weet dat dit niet direct over de Black Friday deals pagina gaat. Dus hoop dat dit een prima plek is om dit hier te posten.

uitvoering: Apple Watch Series 7 (41mm) Wit (Beige) Dit product is enorm in de aanbieding bij de Media Markt maar wanneer je dan vervolgens gaat door klikken kun je het product alleen afhalen in fysieke winkels. Dit zie ik alleen niet terug in het prijzen overzicht. Waarbij op het moment van schrijven het ook nog is in de winkels in de buurt niet op voorraad is.

Ps. ik mis in de pricewatch de mogelijkheid om per winkel te kijken hoe veel de aanbieding is. Ben erg of het product bij die specifieke webshop ook veranderd is. Om zo te zien hoeveel black friday korting een webshop dus echt geeft. Weet niet of jullie dit ook bij houden. Of alleen de laagste prijs in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Klopt de prijs van de Z790 master wel van 285 euro:
uitvoering: Gigabyte AORUS Z790 MASTER

Op newegg/amazon is die 500+, kan me bijna niet voorstellen dat deze prijs klopt.
Plus het is bij SiComputers, kan het nu niet zien want si ligt eruit
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-05 12:20

MrMarcie

CFMoto 650MT

darkpluisje schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:23:
../..

Bekend fenomeen. Ik wil een Ricoh GR IIIx kopen. Die kost rond de € 870,=. Paar weken geleden oude camera verkocht en wilde toen de Ricoh gaan bestellen. Maar toen waren net de prijzen verhoogd, staat nu werkelijk OVERAL te koop voor € 999,= (behalve wat fake ads soms bij Amazon voor zeshonderd). Dus moet wachten op BF of gewoon de weken erna weer. Niet leuk dit.

[ Voor 3% gewijzigd door MrMarcie op 24-11-2022 11:13 ]

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:23
De mediamarkt heeft een Chromebookje (tot jun 2027 updates) voor €99 op de site staan, afgesprijsd van €299:
uitvoering: Acer Chromebook 311 C733 (NX.ATSEH.005)

Lijkt me een foutje van ze, maar goed.

[ Voor 12% gewijzigd door bas-r op 24-11-2022 13:44 ]

Anoniem: 1120617

Dragons: Dawn of New Riders, Switch
46% korting
eerst € 55,99 en nu € 29,99
maar als je naar de pricewatch gaat kijken is de prijs net voor de black friday week sterk gestegen.

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-05 13:58
https://www.mobvoi.com/nl/pages/sale

De Mobvoi ticwatch pro 3 en ultra hebben ook een goede black friday deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
uitvoering: PNY CS1030 500GB Deze is ook nep, zogenaamd 45% korting (vanaf 72 euro), maar is al heel lang voor deze prijs beschikbaar. Verder is de normale prijs iets van 45 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Auwdioslave
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-02 13:14
De Sennheiser Momentum In-Ear staat voor €127,- in de prijsdalers met een prijs van Mediamarkt. Echter, Mediamarkt meld dat deze permanent is uitverkocht.

uitvoering: Sennheiser Momentum In-Ear Wireless (Rood, Zilver, Zwart)

https://www.mediamarkt.nl...in-ear-zwart-1492028.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind

Mooijekind

Manager Product Content
Auwdioslave schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 08:17:
De Sennheiser Momentum In-Ear staat voor €127,- in de prijsdalers met een prijs van Mediamarkt. Echter, Mediamarkt meld dat deze permanent is uitverkocht.

uitvoering: Sennheiser Momentum In-Ear Wireless (Rood, Zilver, Zwart)

https://www.mediamarkt.nl...in-ear-zwart-1492028.html
Dank voor het melden. Ik heb de prijs van Mediamarkt meteen verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:39
review: De beste deals voor Black Friday 2022 - De grootste prijsdalers en aa...

Werkt niet. Het element heeft een id van `voerige` gekregen i.p.v. `overige`

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEEF85
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 25-11-2022
uitvoering: Razer Kraken X (Wit)

als ik naar amazon toe ga staat er der voor 39,99 ipv 29,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
BEEF85 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:13:
uitvoering: Razer Kraken X (Wit)

als ik naar amazon toe ga staat er der voor 39,99 ipv 29,99
ik zie inmiddels zelfs 49,90 8)7
eruit gemikt (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fabbie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Deze klopt ook niet echt:
Hikvision DS-2CD2546G2-IS

Deze kwam in sept 2022 op de markt voor ongeveer 200,-. Is begin oktober verhoogt naar iets meer dan 500,- en is nu in "de aanbieding" voor ongeveer 200,-.

* my 2 cents *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:30

Technomania

Huiskamer verslaafde.

uitvoering: Motorola Moto G31, 128GB opslag Grijs

Die "mooie" deal van Lenovo is voor de 64GB versie waardoor het niet echt meer een mooie deal is. Let op. Ik weet bijna 100% zeker dat het wél de 128GB versie was want dat heb ik driedubbel nagekeken toen ik hem de 19e bestelde en teleurgesteld was dat ik eergisteren de 64GB versie kreeg.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oef!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Even qua format. De laatste dagen refereren jullie naar de beste deals van de dag maar als ik er op klik zie ik dezelfde tekst staan die er al een week staat, gevolgd door een lijst die praktisch de hele week onveranderd is.

Kan zijn dat ik iets mis maar in ieder geval is het misschien beter om datgene dat relevant is bovenaan te plaatsen oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:41
uitvoering: Arctic Liquid Freezer II 360

De beste deal uit de "Behuizingen, voedingen en koeling" categorie.
50% "korting" en nog steeds duurder dan hij vorige maand was :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLGhost
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-05 11:11
Zag dat op de 'Black Friday-kooptips van de redactie en community' pagina in ieder geval deze links niet kloppen. Hoop dat dit de plek is om dat aan te geven ^^
  • Samsung OLED QD QE55S95BA -> verwijst naar de LG C2
  • DualSense PS5- en Xbox Wireless Controllers -> eerste prijs verwijst naar Lian Li O11 Dynamic EVO Zwart i.p.v. de Dualsense

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
oef! schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 10:19:
Even qua format. De laatste dagen refereren jullie naar de beste deals van de dag maar als ik er op klik zie ik dezelfde tekst staan die er al een week staat, gevolgd door een lijst die praktisch de hele week onveranderd is.

Kan zijn dat ik iets mis maar in ieder geval is het misschien beter om datgene dat relevant is bovenaan te plaatsen oid.
Die lijsten zijn dynamisch. Het klopt dat veel aanbiedingen de hele week stabiel zijn, maar er zijn ook van dag tot dag wijzigingen.

Verdere feedback van de posts hierboven is weer verwerkt, dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Hier klopt iets niet:

uitvoering: Nikon Nikkor Z 24-70mm f/2.8 S

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T1miVX24pIOHwtJuXyK8wa2AHi4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Wkmb49CjE1RKcg6AZ9h5A5Qi.png?f=fotoalbum_large

No way dat dat objectief voor die prijs, door die wederverkoper wordt verkocht... :N

En dan staat het ook nog onder het kopje "Producten met de grootste prijsdaling".
Dacht 't niet. :-(

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overloadednl
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-04 09:42
uitvoering: JBL PartyBox 1000

JBL partybox 1000 zou grote prijsdaler zijn, echter grote prijsdaler is in werkelijkheid de JBL 100.

Geen goede deal dus, onjuist product echter vanuit de amazone Marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 13:38
Ik weet niet of deze feedback hier thuishoort, maar de feedback knop op de pagina verwijst wel hierna :D

Voor een volgende keer zou ik graag producten kunnen uitsluiten van de overzichten. Ik heb de hele week zo'n LG wekker gezien waar ik toch geen interesse in heb, en ik hoef ook niet per se per rubriek.
Nice to have :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
N.a.v. de lijst aanbevelingen van vandaag nogmaals naar die Bose QC 45 gekeken: die "update: MediaMarkt" mag er echt weer onderuit.

D.w.z. er zijn inderdaad nog een aantal CoolBlue filialen met dat ding (maar niet meer online). Maar bij MediaMarkt kun je het al een paar dagen vergeten.

(En kan hij ook in de pricewatch, trouwens?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sienna
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-12-2023
uitvoering: Logitech MX Anywhere 2S Zwart

Bij BCC een mooie korting vandaag die er nog niet tussen staat:
https://www.bcc.nl/comput...nywhere-2s-grafiet/313938

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-05 00:23
uitvoering: Motorola Moto G31, 128GB opslag Grijs

Lenovo staat boven aan, alleen als je door klikt, kom je op een pagina voor de 64GB versie i.p.v. de 128GB versie.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

uitvoering: Lenovo ThinkSmart View (ZA690008SE) Zwart

Dit ding hoort helemaal niet in de categorie Tablets, want het eigenlijk alleen een displaytje.
Niet specifiek een black friday-klacht dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutusje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-04 10:11
WoutF schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:35:
[...]

Dat klopt niet inderdaad, we hebben de prijs verwijderd
Jaaaa dat klopt(e)… en nu is het weer verkeerd teruggekomen in de pw. 200 euro voor 1 speaker. Waar je niks mee kunt. Je kunt ze per 2 kopen en moeten op elkaar worden aangesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind

Mooijekind

Manager Product Content
Brutusje schreef op maandag 28 november 2022 @ 23:22:
[...]

Jaaaa dat klopt(e)… en nu is het weer verkeerd teruggekomen in de pw. 200 euro voor 1 speaker. Waar je niks mee kunt. Je kunt ze per 2 kopen en moeten op elkaar worden aangesloten.
Ik zie er nu helemaal geen prijs bij staan bij deze speakers. Ik zal er voor de zekerheid even een price-alert op zetten zodat ik een melding krijg als deze set weer een te lage prijs heeft.
Pagina: 1