Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Thermostaat] Infrarood panelen en stadsverwarming

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Mijn vraag:

Wij hebben in ons huis stadsverwarming. De thermostaat die we hier voor gebruiken is een Google Nest Learning. Deze stuur een tweewegklep aan de het kanaaltje open of dicht zet.

We gaan een infrarood paneel in de ruimte hangen waar we s'avonds het meest zitten. Voor dit paneel ben ik aan het zoeken hoe ik dit het beste kan besturen. Het liefst wat ik zou willen is om dit te schakelen met mijn google nest, maar deze kan dat helaas niet (tenzij iemand zegt dat ik lieg :) )

Nu zat ik te denken om een thermostaat te kopen en ontvangen van het merk WATTS. Dit is volgens mij een van de meest goedkope oplossing. (tenzij iemand een beter idee heeft.)

Maar wellicht gaan we op termijn ons huis verder inrichten met meerdere infrarood panelen. Daarom wil ik, nu ik toch moet aanschaffen, kijken of er nu niet al een thermostaat bestaat die nu de tweewegklep kan aansturen en het infrarood paneel. Helaas heb ik deze tot nu toe nog niet gevonden.

De vragen die ik heb zijn

- Bestaat er out-of-the-box een apparaat die bovenstaand kan?
- Zoniet, Wat is dan de goedkoopste om te gebruiken voor het infrarood paneel, het liefst wifi aangedreven.

ps. het paneel wat geschakeld moet worden is deze: Ecaros infrarood verwarmingspaneel gecoat staal – 1192 x 592 x 17 mm (800 Watt)

https://www.aabogreentech...2-x-592-x-10-mm-800-watt/