Vraag

• wOussel
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 17-11-2022
Ik herstartte net mijn telefoon, een Motorola g5 g Plus.
En BAMM alle mappen met linkjes erin kwijt!
Dit is al de 3de keer.
Alleen nu 100de linkjes..
Ik had vorige keer met 30+/- linkjes al een dagtaak, om alles weer erop te krijgen en ordenen.

Motorola heeft nog nooit eerder gereageerd. Heb via messenger weer aangesproken. En ze zoude het vragen aan een collega!?

Iemand dit eerder meegemaakt?wat aan gedaan? Ik word helemaal gek. Ga niet meer alles terug krijgen. Kan deel vinden via web geschiedenis maar niet alles natuurlijk.
Denk dat het aan de moto app ligt! Als die in de scherm blijft staan dan herstart ben je alles kwa linken?mappen kwijt. Alleen de mappen met apps blijven staan. Heel frustrerend.

Groetjes,

Wendy
*knip*

[ Voor 2% gewijzigd door janvanduschoten op 17-11-2022 15:55 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:13

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik neem aan dat je het over een browser hebt? Welke browser gebruik je?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• wOussel
Nee, echt een websitelink, die je op je startscherm vastzet.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ah, ok. Dat gebruik ik zelf niet. Wel vreemd dat ze allemaal weg zijn na een crash / herstart, geen idee wat de oorzaak is.

Als workaround zou je een browser kunnen gaan gebruiken die synct met je browser op een laptop / PC. Dan heb je alle linkjes direct in je browser staan. Als je inlogt bij een Chrome browser kan dat bijvoorbeeld, maar er zullen vast meer browsers zijn die dat ondersteunen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• wOussel
Ik heb net telefonisch contact gehad met motorola.
Dit is een bekend probleem bij motorola. Is door Android. Maar bij mijn huawei nooit gehad. Ze hebben de klacht doorgespeeld. Maar ze kunnen niks betekenen.
Dit word lang zoeken voor mij. En veel dingen kwijt...

En volgend jaar gewoon een nieuwe telefoon. Geen idee hoe nog. Want 2 jarige contract. Wel hoop frustratie dat alles kwijt is.

Bijvoorbeeld. Map voor recepten met koken. Heel makkelijk swipen en je recept pakken.
Was hier mee begonnen, omdat me printer telkens kuren had!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@wOussel ik heb dat probleem ook één keer gehad, waarschijnlijk zit het probleem in de launcher van Motorola. Ik gebruik zelf Nova Launcher en die heeft dit probleem niet, tevens heeft die een handige backup functionaliteit, waardoor de icoontjes vanzelf weer op dezelfde plek staan en je bij een eventuele crash dus ook niks kwijt bent.
Pagina: 1