Ervaringen met Sennheiser HD 450 BT

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Techking
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-05 19:46
Hoi, ik ben op zoek naar koptelefoons met een max budget van €150,00 en heb de Sennheiser HD 450 BT gevonden maar in de reacties van een review video heb ik gelezen dat er problemen onstaan na een aantal maanden van gebruik met als gevolg dat de hoofdtelefoons moeten worden teruggestuurd en ik heb daarop onderzoek gedaan online en gebaseerd op wat ik heb gelezen lijkt het te kloppen maar ik wil voor de zekerheid nogmaals vragen of dit klopt dus klopt het wat er in mijn post staat?

Ik zoek een?
Ik zoek een draadloze headset met een kabeltje om het fysiek te verbinden met een device

Wat is je budget?
Mijn budget is max €150,00./i]

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil ermee muziek gaan luisteren en ook films, series en anime kijken.

Wat heb je zelf al gevonden?
Na een zoektocht zijn er 2 headsets over, namelijk de Sennheiser HD 450 BT en de JBL Tune 760NC

Welke vragen heb je hier nog over?
Is het waar dat de Sennheiser 450BT na een tijdje gebruik problemen heeft wat tot gevolg heeft dat ze moeten worden teruggestuurd? En is het dan nog steeds waard om het te kopen als dit mogelijk waar of niet waar is?

PS: Mijn excuses voor de onduidelijk titel, door de limiet is het helaas niet mogelijk om de volledige titel te typen.

[ Voor 55% gewijzigd door Techking op 17-11-2022 13:54 ]

Alle reacties

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 16:58

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Als ik jou was, zou ik een topic maken waarin de titel aangeeft waarover het precies gaat.

Zoiets als dit:

Iemand ervaring met Sennheiser HD 450 BT?

Make music, not war

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Die topic titel is inderdaad voor verbetering vatbaar. Bij deze aangepast. ;)