GeForce DDR, Knipperbeeld, kortsluiting en voeding

Pagina: 1
Acties:

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:43

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Wij hebben 1 pc hier met de volgende specs:
Celly 2 566@850
Pc 133 384 Mb ram
Zootje Hd's
Branders enzo
Voeding 300 watt, 230 watt enzo, testspul
GeForce 1 DDR

Nu gebeurde er net het volgende, m8 sluit die pc aan op bestaande randapp's van mijn zoveelste pc en zet em aan. Toen begon dat relais van die monitor te knipperen en floepte het beeld dus steeds aan en uit. Toen d8 ik, fuck is me monitor zeker stuk. Wij proberen met andere pc, maar daar deed ie het wel goed. Dus toen even naar die pc gekeken. Toen vanalles geprobeerd, van drivers tot .. erm.. njah, toen d8 ik we proberen even of ie lekstroom heeft. M8 aan de verwarming en kast vast *PATS-KNETTER* ... dus er was iets van lekstroom.. wij voedingen proberen enzo.. maar het blijft, alleen met een geaard verlengsnoer lukt het. Beeld knippert dus nog steeds, dat was het ook niet. Nu heb ik er een voodoo3 erin geramt en die knippert niet, maar die pc blijft vreemd doen. Ook met alleen een voeding erin blijft ie via de kachel lekken, dus das denk ik niet een schone aarde. Is die vga kaart nu in ene stuk dan?

Wat kan er aan de hand zijn? Misschien denk je *PLING* let there be light oid.. ;)

Alvast bedankt iig!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:31
kortgeleden nieuwe hardware geinstalleerd?

zoja, haal dat er es uit :)

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 12:59 schreef Cutebritney het volgende:
kortgeleden nieuwe hardware geinstalleerd?

zoja, haal dat er es uit :)
Erm, njah.. zonder iets aan te sluiten doet ie ook al vaag.. maar er zit niets nieuws in. Vanochtend thuis weg gegaan werkend, nu hier en vreemde dingen. Vandaar dat ik het niet helemaal kan volgen.. gaan spullen in de auto stuk? En dan nog, stuk = stuk, maar die ddr kaart knippert alleen af en toe.. en dan weer vaak, dan weer minuut niet.. en minder in dos dan windows.. maf maf maf :)

Verwijderd

Probeer de stekker eens om te draaien van of de monitor of de PC zodanig dat deze gelijk gepoleerd zijn.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 13:03 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Probeer de stekker eens om te draaien van of de monitor of de PC zodanig dat deze gelijk gepoleerd zijn.
Hoe bedoel je?

Verwijderd

Hoezo hoe bedoel je? Was draai een van de stekkers eens om niet duidelijk?

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 13:08 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Hoezo hoe bedoel je? Was draai een van de stekkers eens om niet duidelijk?
Ja en nee, moet ik de voeding stekkers van de monitor en pc omdraaien? Wat met polariteit?

Verwijderd

Niet omwisselen maar een van beide omdraaien. Zodanig dat van een stekker de pinnetjes in een ander gaatje gaan dan waar ze uitkomen. Stekken omdraaien dus.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 13:18 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Niet omwisselen maar een van beide omdraaien. Zodanig dat van een stekker de pinnetjes in een ander gaatje gaan dan waar ze uitkomen. Stekken omdraaien dus.
Dat kan niet.. want het zijn 3 polige stekkers, die kun je niet omdraaien door hun niet omdraaibare vorm. MAar het is wisselstroom, dan moet het toch sowieso niet uitmaken ?

• originalmycroft
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 20:33
Hij bedoelt de stekker in het stopcontact, vriend

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 13:30 schreef Mycroft het volgende:
Zijn we vrienden aan het maken?

Maakt niets uit, want het is wisselstroom.. maar gedaan, maar het maakt niet uit :( Heb ook nu alles op de geaarde verlengsnoer gedaan. Met voodoo3 erin doet ie het wel, maar dan crasht ie om de haverklap, of met een blauw scherm, of met een hang. Ook netwerk werkt niet. Misschien is het moederbord stuk?

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 13:30 schreef Mycroft het volgende:
LoL hij gaat nu helemaal niet meer aan.. :(

Denk dat ie stuk is (duh), bedankt voor de moeite iig.

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 13:34 schreef nigelator het volgende:

[..]

Zijn we vrienden aan het maken?

Maakt niets uit, want het is wisselstroom.. maar gedaan, maar het maakt niet uit :( Heb ook nu alles op de geaarde verlengsnoer gedaan. Met voodoo3 erin doet ie het wel, maar dan crasht ie om de haverklap, of met een blauw scherm, of met een hang. Ook netwerk werkt niet. Misschien is het moederbord stuk?
Het maakt dus wel wat uit wat de polariteit is, ondanks dat het wisselstroom is. Wat geldt is het spanningsverschil! En in sommige gevallen kan het omdraaien van een stekker "vreemde" problemen uit de wereld helpen.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 14:56 schreef www.hadecom.nl het volgende:

[..]

Het maakt dus wel wat uit wat de polariteit is, ondanks dat het wisselstroom is. Wat geldt is het spanningsverschil! En in sommige gevallen kan het omdraaien van een stekker "vreemde" problemen uit de wereld helpen.
Vreemd.. tis niet wa'k geleerd heb. Maar nogmaals, ik heb het geprobeerd, ook op verschillende stopcontacten, maar het mocht niet baten.

Pagina: 1