Black friday badge ontbreekt

Pagina: 1
Acties:

• Fidelity
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-10 12:04
Bij meerdere mensen lijkt de Black friday badge in het topmenu te ontbreken. Zo ook bij mij.

Vorig jaar dit probleem al eens gemeld op Discord. Daarbij gaven meerdere Tweakers aan verrast te zijn dat er inderdaad een Black Friday badge schijnt te zijn die ook zij niet zien. Ook nu reageren er meerdere mensen verbaasd dat je een Black Friday badge zou moeten zien. Dus het probleem ligt niet alleen bij mij (gelukkig).

Dit jaar dus wederom hetzelfde probleem.

- Geen adblocker actief
- Firefox privacy mode staat uit
- Cookieblockers staan uit
- Opnieuw ingelogd en cookies geleegd, badge komt zichtbaar, volgde page refresh en de badge is weer weg

Ik gebruik Firefox op MacOs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Nz5x3PYpxjg8tnTxf9HEchhb5k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BLVh1o7hVLXBw45alqJtEYIn.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Fidelity op 17-11-2022 09:38 ]

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-10 10:00
Bedankt voor je feedback! Vermoedelijk heeft de SSLB-cookie bij jou (van SiteSpect) waarde 0, waardoor dit niet werkt. Mogelijk is er toch iets dat verhindert dat deze cookie met de juiste waarde (1) wordt geplaatst.

Heb je custom CSS ook uitstaan?

• Fidelity
Die staat uit inderdaad!
"Deze feature kan je activeren in de karmastore als je voldoende karma hebt verzameld, of is actief als je een abonnement hebt."

De SSLB cookie heeft inderdaad waarde 0 zie ik nu. Wijzig ik deze met de hand naar '1' en refresh ik de pagina, wordt deze vanzelf weer op '0' gezet

[ Voor 19% gewijzigd door Fidelity op 17-11-2022 09:54 ]

• Fidelity
Update: ik lees op Discord dat dit een A/B test zou zijn?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:46

crisp

Devver

Pixelated

Fidelity schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:58:
Update: ik lees op Discord dat dit een A/B test zou zijn?
Het is niet zo zeer een A/B-test, maar de A/B-test tool is hiervoor gebruikt om zo devtijd uit te sparen. Echter is gebleken dat zelfs een test op 100% zetten niet garandeerd dat ook iedereen het te zien krijgt.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
@Fidelity Als het goed is zou je de knop nu wel moeten zien.

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fidelity
XWB schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:00:
@Fidelity Als het goed is zou je de knop nu wel moeten zien.
Tot nu toe zie ik m! Maar... ik zit niet op mijn dagelijkse PC waar ik hem normaal niet zag. Zal later even terug rapporteren.
Pagina: 1