Er komt een breedband adapter, die mensen kunnen gebruiken om hun kabel of dsl aan te sluiten. Alleen gaat MS er natuurlijk niet vanuit dat wij hier een maffe vpn verbinding moeten maken.. Dus zou dat gaan werken? Of zou de kpn dan al klaar zijn met uitrollen van mxstream en zo van de vpn afstappen?
Verwijderd
KPN zal zeker niet van het vpn afstappen. KPN bepaalt het ook helemaal niet dat je vpn moet gebruiken, dat ligt namelijk aan je adsl modem, welke mogelijkheden die biedt.
Je hebt dus 3 mogelijkheden : Of je koopt een duurder adsl abo bij xs4all en krijgt daar een router bij, of je koopt er natuurlijk eentje zelf. Of je hackt je speedtouch modem om hem om te toveren naar een pro, waardoor je ook PPP connecties kan maken.
Deze werken dus wel met de xbox itt het pptp vpn protocol.
Je hebt dus 3 mogelijkheden : Of je koopt een duurder adsl abo bij xs4all en krijgt daar een router bij, of je koopt er natuurlijk eentje zelf. Of je hackt je speedtouch modem om hem om te toveren naar een pro, waardoor je ook PPP connecties kan maken.
Deze werken dus wel met de xbox itt het pptp vpn protocol.
precies. het tweaken van je ADSL modem duurt maar een paar minuten, en er zitten alleen maar voordelen aan.
Je stelt gateway + DNS in, en internetten maar!
ADSL =
Je stelt gateway + DNS in, en internetten maar!
ADSL =
Trash, volgens mensen op het internet forum stapt kpn van vpn af zodra de uitrol in nederland klaar is.. Kweet natuurlijk niet hoe ze daar aan komen en of dit ook waar is. En die tweak ken ik ja, alleen op de pagina waar het allemaal staat, kan ik ook lezen dat het niet bij iedereen zo lekker loopt na het tweaken...
Hoe? Heeft één van jullie een URL of documentatie?Op woensdag 29 augustus 2001 13:15 schreef CyberTijn_ het volgende:
precies. het tweaken van je ADSL modem duurt maar een paar minuten...
IDD ik wil dit ook weten. ben ook bezitter van een adsl gevalOp woensdag 29 augustus 2001 18:49 schreef Jake Blues het volgende:
[..]
Hoe? Heeft één van jullie een URL of documentatie?
Bier, Whiskey en Metal!!
moet je even search doen (zoeken in internet+telefonie), houd er echter wel rekening mee dat je gerantie verloopt.
39
hier, de volledige Alcatel SpeedTouch Tweaking Guide:
http://www.bruring.com/adsl/
have fun guys
Ik heb nou bij mezelf en bij een maat van mij de ADSL modem getweaked, en het is in beide gevallen perfect gegaan.
http://www.bruring.com/adsl/
have fun guys
Ik heb nou bij mezelf en bij een maat van mij de ADSL modem getweaked, en het is in beide gevallen perfect gegaan.
Verwijderd
http://www.sateh.com/alcatel.html
en op ons eigen GoT :
[topic=192381/1/25]
Ik heb het zelf gedaan, maar er zitten wel enkele nadelen aan. Maar dat ligt niet aan de tweak, maar aan de modem zelf, en ze zijn ook op te lossen, dus het zijn eigenlijk geen problemen
). Dus dat lijkt me zeer sterk, dat kost KPN veel geld, en heeft voor hun niet geen voordeel.
en op ons eigen GoT :
[topic=192381/1/25]
Ik heb het zelf gedaan, maar er zitten wel enkele nadelen aan. Maar dat ligt niet aan de tweak, maar aan de modem zelf, en ze zijn ook op te lossen, dus het zijn eigenlijk geen problemen
Het lijkt me niet. KPN is al van het dashboard afgestapt, maar met VPN gaan ze zeker door, vanwege het simpele feit, dat als ze op PPP over zouden willen gaan, alle modems die ze nu al aan iedereen hebben gegeven, zouden moeten vervangen door een Pro versie (KPN gaat niet ieder modem hacken om hem zo te veranderen naar een Pro versieTrash, volgens mensen op het internet forum stapt kpn van vpn af zodra de uitrol in nederland klaar is.. Kweet natuurlijk niet hoe ze daar aan komen en of dit ook waar is. En die tweak ken ik ja, alleen op de pagina waar het allemaal staat, kan ik ook lezen dat het niet bij iedereen zo lekker loopt na het tweaken...
Pagina: 1