Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
llama
dat is een outtake fan, die dus de lucht naar buiten blaast.Op woensdag 29 augustus 2001 13:19 schreef llama het volgende:
Mooie kast maar een koeler bovenop lijkt me niet echt goed voor de airflow...... want warme lucht stijgt op..... en dat ding blaast het weer naar beneden
llama
39
Verwijderd
En nog lekker ook
Verwijderd
LinkSys.Op woensdag 29 augustus 2001 13:15 schreef ajampaniki het volgende:
Het kan gewoon geen zelfmaak zijn. Maar er staat wel een merkje op de voorkant met blauwe letters. Kan iemand ff kijken wat daat staat. Kheb het zelf al geprobeerd maar kon het niet ontcijferen.
Offehh.. bedoelen jullie die niet
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
En tja, ik vinnum eik zwaar lelijk en niet echt praktisch... maar smaken verschillen natuurlijk
Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.
IK WIL ER OOK ZO EEN :P!!
latorrrr
maybe dat ik ook nog eens een eigen kees ga bouwen
en dat blauwe logo lijkt wel HP
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
I'm partial to your abracadabra
Verwijderd
links?Op woensdag 29 augustus 2001 17:30 schreef HaTeWaY het volgende:
Zoals al gezegd heeft deze kast al eens op Akiba's PC Watch gestaan, het is GEEN zelfbouw. Er stonden fotos bij van meerdere kasten als deze.
Fout. Jij Vindt het een oerlelijk ding.Op woensdag 29 augustus 2001 17:54 schreef Juggernaut het volgende:
tis een oerlelijk ding
Heeft iemand trouwens een linkie naar die site?
Doettut niet..Op woensdag 29 augustus 2001 20:14 schreef speedygonzalis het volgende:
er ja hoor hier is tie dan eindelijk de link
[url="htp://www.soldam.com/products/lv/index.html"]htp://www.soldam.com/products/lv/index.html[/url]
Mooi kastje wel
Verwijderd

het is overigens een Chilli netstation, maar de Chilli website doet het niet meer. Net zoals mijn typkunsten zo te zien
Verwijderd
Of is het een disco bak
eens iets anders dan anders...
maar zit liever achter een lekkere monitor....
40.000,00 Japanese Yen (JPY) = 803,48 Dutch Guilders (NLG)
t mag wat kosten
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh