Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het gaat voor mij voornamelijk een game pc zijn met af en toe wat thuiswerk. Hier gebruik ik echter voornamelijk de laptop voor.
De games die momenteel op mijn lijst staan die ik graag speel zijn:
- Escape from Tarkov
- Valorant
- Red Dead Redemption
- Pro cycling manager
- Football Manager
Wat ik graag nog wil toevoegen als het financieel haalbaar is zijn:
- Hunt; Showdown
- Cyberpunk
- Toekomstige GTA
- F1 22
Het liefst ook nog naar 1440 maar 1080 is op zich ook niet onoverkomelijk. Ik weet dan ook niet exact of ik met de geselecteerde kaart fatsoenlijk 1440 haal.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik gok dat ik ongeveer 1300 - 1400 vrij kan maken. Uiteraard ben ik geen uitzondering en zeg dus, de beste 'Bang for the buck'.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, mijn huidige pc gaat over naar mijn dochter.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alle randapparatuur en een scherm. Een tweede scherm gaat er dan snel bijkomen maar daar is geen haast bij. Wat wel een vereiste / zeer grote wens is, is een moederbord met Bluetooth.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Om jullie een idee te geven. Dit is mijn huidige build (de kast kan ik even niet vinden)
De lijst waar ik denk mee te kunnen werken is:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het enige waar ik aan denk is dat hij zo stil mogelijk mag zijn.Maar het hoofddoel is gamen en het geluid hoeft voor mij geen compromis te zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zouden jullie mij aan kunnen geven of ik wellicht zaken beter kan doen? Is er meer bang for the buck?
Mijn doel is voornamelijk om bij Escape from Tarkov zo rond de 100 fps uit te komen. Als dat lukt ben ik tevreden. Cyberpunk mag voor mij prima rond de 60 fps draaien als dat lukt maar Escape is de prio. Alle andere games zullen naar mijn idee dan ook prima draaien, in ieders geval de games die ik speel
Het gaat voor mij voornamelijk een game pc zijn met af en toe wat thuiswerk. Hier gebruik ik echter voornamelijk de laptop voor.
De games die momenteel op mijn lijst staan die ik graag speel zijn:
- Escape from Tarkov
- Valorant
- Red Dead Redemption
- Pro cycling manager
- Football Manager
Wat ik graag nog wil toevoegen als het financieel haalbaar is zijn:
- Hunt; Showdown
- Cyberpunk
- Toekomstige GTA
- F1 22
Het liefst ook nog naar 1440 maar 1080 is op zich ook niet onoverkomelijk. Ik weet dan ook niet exact of ik met de geselecteerde kaart fatsoenlijk 1440 haal.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik gok dat ik ongeveer 1300 - 1400 vrij kan maken. Uiteraard ben ik geen uitzondering en zeg dus, de beste 'Bang for the buck'.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, mijn huidige pc gaat over naar mijn dochter.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alle randapparatuur en een scherm. Een tweede scherm gaat er dan snel bijkomen maar daar is geen haast bij. Wat wel een vereiste / zeer grote wens is, is een moederbord met Bluetooth.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Om jullie een idee te geven. Dit is mijn huidige build (de kast kan ik even niet vinden)
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X Boxed | € 293,- | € 293,- |
| 1 | Moederborden | ASUS Prime B450M-A | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Nvidia GeForce GTX 1660 Super | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingdian S280 SATA III SSD 480GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 850 EVO 1TB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 392,90 | ||
De lijst waar ik denk mee te kunnen werken is:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 145,- | € 145,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE AX V2 | € 181,62 | € 181,62 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6800 Phantom Gaming D 16G OC | € 569,- | € 569,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C White - TG | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition with LGA1700 | € 36,91 | € 36,91 |
| 1 | Ventilatoren | Corsair iCUE SP120 RGB Elite Performance 120mm PWM Fan - Triple Pack with Lighting Node Core | € 61,90 | € 61,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX750M (2021) | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 98,53 | € 98,53 |
| Totaal | € 1.367,66 | |||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het enige waar ik aan denk is dat hij zo stil mogelijk mag zijn.Maar het hoofddoel is gamen en het geluid hoeft voor mij geen compromis te zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zouden jullie mij aan kunnen geven of ik wellicht zaken beter kan doen? Is er meer bang for the buck?
Mijn doel is voornamelijk om bij Escape from Tarkov zo rond de 100 fps uit te komen. Als dat lukt ben ik tevreden. Cyberpunk mag voor mij prima rond de 60 fps draaien als dat lukt maar Escape is de prio. Alle andere games zullen naar mijn idee dan ook prima draaien, in ieders geval de games die ik speel