Ik zoek een?
Monitor voor thuiswerken en incidenteel game/fotobewerking (geen topprio)
Wat is je budget?
300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil het scherm via USB-C gaan gebruiken, maar mijn vrouw ook. Er zijn dan twee laptops in beeld
- Mijn zakelijke Dell Precision 3541
- Onze privé ASUS D509DA
De eerstgenoemde laptop heeft USB-C met oplaadmogelijk, thunderbolt en de hele rats. Ik gebruik op kantoor nu een Dell WD18TB dock met 2 schermen (displayport). Onze privé laptop heeft volgens mij deze mogelijkheid niet, maar heeft wel een USB-c aansluiting.
Ik heb het volgende scherm op het oog:
uitvoering: Iiyama ProLite XUB2792QSN-B1 Zwart
Samengevat zoek ik een scherm die grofweg voldoet aan het volgende:
- 27 inch of groter is, liefst WQHD resolutie (schaling niet nodig)
- USB-C beeldoverdracht ondersteunt
- Power delivery biedt
- Enigzins kleurecht is
- Als USB hub fungeert, met optioneel RJ45 netwerk.
- Nice to have is dat er een KVM op zit voor eventueel een desktop PC, maar dit is geen vereiste.
Daarnaast heb ik nog wat onduidelijkheden waar ik graag antwoord op wil hebben:
1. 65 watt power delivery capaciteit, is dit voldoende om mijn werklaptop vol genoeg te houden? Er zit een vrij zware (130 watt) adapter bij.
2. Werkt het scherm ook echt via USB-C (dus niet stiekem thunderbolt vereist)? Ik weet niet of onze privé laptop dat laatste ondersteunt.
Alvast dank voor de antwoorden op mijn vragen. Andere suggesties voor beeldschermen welke voldoen aan budget en gestelde wensen/doel zijn natuurlijk ook welkom.
Monitor voor thuiswerken en incidenteel game/fotobewerking (geen topprio)
Wat is je budget?
300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil het scherm via USB-C gaan gebruiken, maar mijn vrouw ook. Er zijn dan twee laptops in beeld
- Mijn zakelijke Dell Precision 3541
- Onze privé ASUS D509DA
De eerstgenoemde laptop heeft USB-C met oplaadmogelijk, thunderbolt en de hele rats. Ik gebruik op kantoor nu een Dell WD18TB dock met 2 schermen (displayport). Onze privé laptop heeft volgens mij deze mogelijkheid niet, maar heeft wel een USB-c aansluiting.
Ik heb het volgende scherm op het oog:
uitvoering: Iiyama ProLite XUB2792QSN-B1 Zwart
Samengevat zoek ik een scherm die grofweg voldoet aan het volgende:
- 27 inch of groter is, liefst WQHD resolutie (schaling niet nodig)
- USB-C beeldoverdracht ondersteunt
- Power delivery biedt
- Enigzins kleurecht is
- Als USB hub fungeert, met optioneel RJ45 netwerk.
- Nice to have is dat er een KVM op zit voor eventueel een desktop PC, maar dit is geen vereiste.
Daarnaast heb ik nog wat onduidelijkheden waar ik graag antwoord op wil hebben:
1. 65 watt power delivery capaciteit, is dit voldoende om mijn werklaptop vol genoeg te houden? Er zit een vrij zware (130 watt) adapter bij.
2. Werkt het scherm ook echt via USB-C (dus niet stiekem thunderbolt vereist)? Ik weet niet of onze privé laptop dat laatste ondersteunt.
Alvast dank voor de antwoorden op mijn vragen. Andere suggesties voor beeldschermen welke voldoen aan budget en gestelde wensen/doel zijn natuurlijk ook welkom.
[ Voor 6% gewijzigd door NoepZor op 16-11-2022 15:05 ]
De wijzen komen uit het Oosten!