Reserve GPU inzetten voor Laptop?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt.Kraken
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 20:01
Hi Tweakers,

Mijn vraag
Vandaag heb ik mijn PC afgeleverd bij een winkel ter reparatie en upgrade, daarbij gehoord gekregen dat ik de PC waarschijnlijk voor 2 weken kwijt ben, mogelijk langer als het moederbord RMA gestuurd moet worden.

Nu zit ik dus al een week op mijn werklaptop en verveel ik me 's avonds behoorlijk erg. Mijn vorige videokaart werkt prima (1080Ti) en zou ik in principe prima in kunnen zetten voor andere activiteiten.

Nu is mijn vraag; bestaat er iets in de wereld waarbij ik mijn huidige GeForce 1080 Ti Gaming X Trio kan inpluggen om vervolgens in te zetten als 'dedicated' GPU voor mijn werklaptop?

Relevante software en hardware die ik gebruik
GPU: Geforce 1080 Ti Gaming X Trio
Laptop: Dell Mobile Precision workstation 7560

Relevante laptop specs
- :11e generatie Intel Core i7-11850H
- Intel® UHD Graphics voor 11e generatie Intel® processors
- 64 GB, 4 x 16 GB, DDR4, 3200 MHz

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik DENK dat ik potentieel op zoek ben naar zoiets: https://www.amazon.nl/Raz...uMDAifQ%3D%3D&sr=8-1&th=1

Daarnaast zoek ik niet persé iets van 300 euro, maar eerder in de richting van max 150 euro.

Mvgr,
Lars

[ Voor 11% gewijzigd door Lt.Kraken op 16-11-2022 12:24 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:41
Direct een nieuw moederbord in de pc zetten kost minder tijd en is goedkoper dan 300 piek verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 14:59
En anders maar even doorbijten en voor `s avonds andere hobby beoefenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt.Kraken
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 20:01
Uszka schreef op woensdag 16 november 2022 @ 12:27:
Direct een nieuw moederbord in de pc zetten kost minder tijd en is goedkoper dan 300 piek verwacht ik.
Alhoewel ik je antwoord begrijp; het moederbord valt hoogst waarschijnlijk nog onder RMA-recht ivm fabrieksgaranties. Per definitie een nieuw mobo kopen, doet dat dus enigzins te niet, schiet ik niet veel mee op.
Heb dus ook vanochtend mijn gehele kast afgegeven bij de winkel.
ruftman schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:18:
En anders maar even doorbijten en voor `s avonds andere hobby beoefenen?
Is een optie, maar niet per definitie nodig als ik er geld voor over heb, toch? Beetje de economie stimuleren 8)7