Met een HP8610 AIO printer heb ik hier een ding dat ik niet kan verklaren.
foto afdrukken:
via Iphone, of ipad keurig resultaat.
via W10 laptop strepen
Tekst/word doc, pdf doc.
via iphone of ipad strepen
via W10 laptop strepen.
Ik heb twee verschillende W10 laptops gebruikt waarvan 1 met een gewone oude HP driver en een met de nieuwste download.
In eerste instantie was de driver mijn verdachte. Pak ik een willekeurige andere laptop met Windows 10 erop waar voor deze printer de verse HP driver op is geïnstalleerd, dan gebeurt precies hetzelfde. Het is dus niet laptop specifiek.
Via google kom ik helaas niet verder dan "strepen -> printkop" Echter... een foto komt er zonder strepen keurig uit. Daar loop ik dus vast..
Als de printkop een probleem zou zijn dan verwacht ik dat bij elke print van elk device.
Is hier iemand die met dit gegeven bekend is of een suggestie heeft ?
in ieder geval alvast mijn dank voor de leestijd :-)
foto afdrukken:
via Iphone, of ipad keurig resultaat.
via W10 laptop strepen
Tekst/word doc, pdf doc.
via iphone of ipad strepen
via W10 laptop strepen.
Ik heb twee verschillende W10 laptops gebruikt waarvan 1 met een gewone oude HP driver en een met de nieuwste download.
In eerste instantie was de driver mijn verdachte. Pak ik een willekeurige andere laptop met Windows 10 erop waar voor deze printer de verse HP driver op is geïnstalleerd, dan gebeurt precies hetzelfde. Het is dus niet laptop specifiek.
Via google kom ik helaas niet verder dan "strepen -> printkop" Echter... een foto komt er zonder strepen keurig uit. Daar loop ik dus vast..
Als de printkop een probleem zou zijn dan verwacht ik dat bij elke print van elk device.
Is hier iemand die met dit gegeven bekend is of een suggestie heeft ?
in ieder geval alvast mijn dank voor de leestijd :-)
[ Voor 29% gewijzigd door Gompy58 op 16-11-2022 12:28 ]
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....