Hallo mensen,
Ik zou graag wat advies krijgen van jullie over het volgende:
Ik zit er over te denken om bij mijn nieuwe PC twee monitoren te gaan gebruiken. De videokaart die ik in dit geval zal gaan gebruiken is de MATROX G450DH 32MB. Hier komt de eerste vraag: wat vinden jullie van deze kaart met dit doel (twee monitoren aansturen dus)? Ik speel niet echt veel spelletjes btw.
Die tweede monitor, als die er komt, zal een TFTtje worden. Hierbij heb ik keus uit de volgende vier:
LITEON TFT 15 INCH a F 999.-
IIYAMA TXA3813MT 15INCH TFT a F 1449.-
IIYAMA TXA3823MT 15INCH TFT a F 1549.-
IIYAMA TXA3834MT 15INCH TFT a F 1949.-
en daarbij dus de vragen:
- Wat is het verschil tussen de iiyama's, aangezien ze allemaal 15inch zijn en maximaal op 1024*768 draaien?
- welke moet ik kiezen (wie heeft ervaring met welke monitor)?
- of kan ik beter een heel andere kopen (a iets van 1500 piek) en zo ja welke?
Het zijn nogal wat vragen, maar ik ben dan ook heel blij als ik wat antwoord krijg.
alvast bedankt
groeten
Niek
Ik zou graag wat advies krijgen van jullie over het volgende:
Ik zit er over te denken om bij mijn nieuwe PC twee monitoren te gaan gebruiken. De videokaart die ik in dit geval zal gaan gebruiken is de MATROX G450DH 32MB. Hier komt de eerste vraag: wat vinden jullie van deze kaart met dit doel (twee monitoren aansturen dus)? Ik speel niet echt veel spelletjes btw.
Die tweede monitor, als die er komt, zal een TFTtje worden. Hierbij heb ik keus uit de volgende vier:
LITEON TFT 15 INCH a F 999.-
IIYAMA TXA3813MT 15INCH TFT a F 1449.-
IIYAMA TXA3823MT 15INCH TFT a F 1549.-
IIYAMA TXA3834MT 15INCH TFT a F 1949.-
en daarbij dus de vragen:
- Wat is het verschil tussen de iiyama's, aangezien ze allemaal 15inch zijn en maximaal op 1024*768 draaien?
- welke moet ik kiezen (wie heeft ervaring met welke monitor)?
- of kan ik beter een heel andere kopen (a iets van 1500 piek) en zo ja welke?
Het zijn nogal wat vragen, maar ik ben dan ook heel blij als ik wat antwoord krijg.
alvast bedankt
groeten
Niek