Ik zoek een?
Passend kitje voor deze samenstelling. Ik wou dus even voor de zekerheid weten of deze sticks geen problemen gaan hebben en dat ik het XMP profiel kan aanzetten waardoor ze op 3600 MHz kunnen draaien.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur maar ik hecht toch wel wat waarde aan de looks. De G Skill sticks vind ik bijvoorbeeld toch wat minder uitzien.
Ik las in een post dat er een "z" in de code moest staan van de geheugen latjes van Corsair.
Een ander beweert weer dat Ryzen niet goed samengaat met Corsair RAM geheugen.
En volgens een vriend moesten de RAM sticks in de support list van het moederbord staan.
Vandaar dus mijn vraag of dit nu een juiste/goede/werkende combo is aangezien deze niet op de support list van de MOBO staat en ik natuurlijk mijn RAM 100% wil kunnen benuttigen.
Het systeem wordt voornamelijk gebruikt om te gamen.
Videokaart komt er wat later in (hopelijk dalen de prijzen nog wat! Ik denk aan een 6800XT)
Passend kitje voor deze samenstelling. Ik wou dus even voor de zekerheid weten of deze sticks geen problemen gaan hebben en dat ik het XMP profiel kan aanzetten waardoor ze op 3600 MHz kunnen draaien.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur maar ik hecht toch wel wat waarde aan de looks. De G Skill sticks vind ik bijvoorbeeld toch wat minder uitzien.
Ik las in een post dat er een "z" in de code moest staan van de geheugen latjes van Corsair.
Een ander beweert weer dat Ryzen niet goed samengaat met Corsair RAM geheugen.
En volgens een vriend moesten de RAM sticks in de support list van het moederbord staan.
Vandaar dus mijn vraag of dit nu een juiste/goede/werkende combo is aangezien deze niet op de support list van de MOBO staat en ik natuurlijk mijn RAM 100% wil kunnen benuttigen.
Het systeem wordt voornamelijk gebruikt om te gamen.
Videokaart komt er wat later in (hopelijk dalen de prijzen nog wat! Ik denk aan een 6800XT)
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X3D Boxed | € 369,- | € 369,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 144,18 | € 144,18 |
1 | Behuizingen | Corsair iCUE 4000X RGB Tempered Glass Zwart | € 129,90 | € 129,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 2 Rev. B | € 64,90 | € 64,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2Z3600C18 | € 110,90 | € 110,90 |
1 | Voedingen | Corsair TX750M (2021) | € 79,90 | € 79,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 898,78 |