Hoover H wash 500 type Hoover HWP69 AMBC-S1

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51FRANCOIS
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-02 16:35
Goede avond forum gebruikers,

heb interesse om een Hoover wasmachine H wash 500 type Hoover HWP69 AMBC-S1 aan te kopen , de machine is 9 kg en 1600 toeren ...1600 toeren is wel belangrijk.en zeker korte programma's

wie heeft ervaring met deze machine en wie weet hoeveel korte programma's deze machines heeft , ik denk dan aan programma' van 30 - 45 min en 60 min en met keuze van temperatuur ...voor mij zou 40°c zeker moeten kunnen op korte programma's ....60°c zou ook wel goed zijn . Dus bestaat deze keuze en kan je ook de machine vullen op max. lading , zodat hij niet vanaf een bepaald gewicht de tijdsduur aanpast .

bij vandenborre zijn ze online verkrijgbaar ...staat niet in de winkel ,dus daar kan ik het niet vragen
Mediamarkt en krefel heeft ze niet ...bij coolblue momenteel uitverkocht ..online dan en in mijn buurt is ook geen coolblue winkel .

groeten,

françois

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:53

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 11:09

Neus

www.zenaconsult.com

VOLLEDIGE REEKS VAN 9 ZORG CYCLI

Alles in 1 (59’ aan 40°): Snelle was, hoge verzorging
Verzorging 13-30-44’ (14’, 30’ of 44’ aan 30°): Snelle efficiënte was, geen verspilling van energie, water en wasmiddel
Allergie verzorging (79’ aan 60°): diep reinigende, ontsmettende en anti-allergische werking
Frisse verzorging (39’ aan 30°): zachte verfrissing met een vleugje stoom
Zachte verzorging (59’ aan 20°): volledige verzorging en voeding voor al jouw delicate kledingstukken en wol
Fitness (29’ aan 40°): was jouw sportkleren en bescherm synthetische vezels

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51FRANCOIS
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-02 16:35
Goede avond,

dank voor de snelle reactie en de info .....het ziet er zeker niet slecht uit ....heel veel machines doen er soms 2 uur en langer over .Over de lading kan ik zo niet direct iets vinden ...blijkbaar zijn er machines die het wasgoed wegen ?? met een sensor dan zeker ? en die gaan dan naar een langere duur.
vreemd dat bv een indesit en candy dit hadden met meer korte programma's op 40°c tot 1 uur en 1600 toeren ermee gestopt zijn ...wel nog in 1400 toeren maar geen 1600.

grt

françois