Suggesties gevraagd nieuwe muis

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyTrenneman
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 21-09 18:48
Ik heb nu een Logitech Mx Master (1e generatie) en daarvan begint de accu te snel leeg te raken en zal ik eerdaags eens een nieuwe muis aan moeten schaffen.

De makkelijkste weg is gewoon een nieuwe Mx Master aan te schaffen, maar ik ben benieuwd of er nog andere suggesties zijn.

Wat ik minimaal zoek in een muis is:
  • Draadloos
  • Goed werkend op elke ondergrond
  • Een slinger kunnen geven aan de scroll knop, waardoor ik supersnel scrollen kan
Ik heb vrij grote handen, dus de muis zou niet al te compact moeten zijn, maar de ergonomische vorm van de Mx Master is geen harde eis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:49

weebl

YARR!

MX master is m.i. een klasse apart, ga je niet zo snel een alternatief voor vinden. Ik zou gewoon weer een nieuwe kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik zou blind voor een nieuwe MX Master gaan. Kwaliteit van die dingen is uitstekend, zou niet zo snel een net zo goed of beter alternatief weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:13

br00ky

Moderator Harde Waren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10 15:08

Plainside

I browse when I'm at work

Kan je persoonlijk deze G903 Lightspeed aanraden
Was mijn vervanger van de G502, maar die is net iets kleiner dan de G903.

Maar zoals andere zeggen, Nieuwe MX Master zal ook een goede keuze zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Kan je niet een nieuwe batterij erin doen? Snelle google gaf prijsjes van rond de 12 15

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyTrenneman
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 21-09 18:48
Ik had uiteraard al een beetje gezocht, maar had geen volwaardig alternatief gevonden voor de Mx Master en vervanging voor een nieuwe generatie lijkt de logische opvolger.

Maar ik ga voor nu voor de optie van @Silent7. Ik had hier een poos terug al eens naar gekeken, maar toen kon ik nog niet de Replacement Slide Pads kopen en ik wist voor mijzelf vrij zeker dat als ik de oude er af gekregen had, ik ze nooit meer lekker terug kon plaatsen.

De muis is, op de accu na, in een prima staat om slechts de accu te vervangen.
Pagina: 1