Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
4K HDR mediaspeler

Wat is je budget?
75 - 150 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb een Samsung Neo QLED 50QN90B gekocht en wil daar ten volste gebruik van maken met 4k films. Ik heb films op een harde schijf staan en wil deze via een mediaspeler afspelen op de tv. Weet namelijk niet of de harde schijf rechtstreeks in de tv werkt met zulke grote bestanden.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk. Na wat onderzoek lijkt de Xiaomi Mi Box S een goede keuze te zijn. Maar sta open voor andere merken. En zijn er min-punten aan de Xiaomi box.

Welke vragen heb je hier nog over?
Verder geen vragen. Doel is TV verbinden met mediaspeler en daar een harde schijf inpluggen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paddywacker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 12:28
Je weet niet of jouw harde schijf werkt. Probeer het, is een handeling van niets. Dan zie je zelf en heb je zelf iets uitgesloten zonder dat jij iemand op zijn blauwe ogen moet geloven :)

En mocht het niet werken, kijk dan naar een nvidia shield tv... werkt prima, is alleen ietsje duurder dan wat je aangeeft.

[ Voor 8% gewijzigd door Paddywacker op 15-11-2022 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Topicstarter
Paddywacker schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:05:
Je weet niet of jouw harde schijf werkt. Probeer het, is een handeling van niets. Dan zie je zelf en heb je zelf iets uitgesloten zonder dat jij iemand op zijn blauwe ogen moet geloven :)

En mocht het niet werken, kijk dan naar een nvidia shield tv... werkt prima, is alleen ietsje duurder dan wat je aangeeft.
Bedankt voor je antwoord. De TV komt morgen binnen dus kan dan pas kijken :)
Als ik het goed zie heeft de shield tv geen usb aansluiting om een harde schijf op aan te sluiten (de duurdere pro versie daarintegen wel)

[ Voor 3% gewijzigd door fritske23 op 15-11-2022 11:32 ]