[Keyboard] vraagje..

Pagina: 1
Acties:

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 09:49
Een kennis van me die heeft een wazig probleempie met zn keyboard.

het schijnt dat de "knoppen" verkeerd zijn. dus bijv als ie een 1 typt dat er dan wat anders verschijnt..

maar dit gebeurt vooral in girotel. Kan het nou zijn dat het een probleem in girotel is? of is het gewoon een probleempie met de drivers / instellingen van het keyboard?

keb zelf namelijk nog nooit zoiets vaags gehad, dus ik denk ik vraag het hier even.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Kan misschien aan z'n ps/2 poort liggen of aan de chips van z'n toetsenbord. probeer het eens op een andere computer.
Het enige wat ik kan bedenken is dat het een misbaksel toetsenbord is, die zich af-en-toe vergist in een 1 of een 0, maar het is vreemd dat het vooral in girotel gebeurt.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Waarschijnlijk de instellingen van het keyboard, kan je in het control pannel veranderen.

Verwijderd

Het kan zijn dat ie zijn Keyboard taal instellingen op Nederlands heeft staan. Deze moet staan op English (United States) Deze optie kan je vinden in Control Panel onder het icoon Keboard.

Veel suc6

Verwijderd

mijn toetsenbord indeling is Verenigde Staten en de invoertaal is Nederlands

dit werkt bij mij altijd perfect...

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

|:( stom van me, had ik helemaal niet aan gedacht. Het meest waarschijnlijke is inderdaad dat hij perongeluk een ander toetsenbord heeft ingesteld. Nederlands toetsenbord == VS natural.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1